Oda

Oda er Norges største matbutikk på nett. Oda tilbyr et bredt utvalg dagligvarer og middagsretter, enten levert hjem eller til hentepunkt. I samarbeid med REMA 1000 holdes prisene lave, og gjennom partnere som Strøm-Larsen og Godt Brød, tilbyr vi et spennende, lokalt utvalg.

Selskapet ble startet i 2013 av 10 gründere med mål om å lage Norges beste handleopplevelse for dagligvarer og for å gjøre hverdagene friere og enklere. Nå er Oda det selskapet i sin kategori med raskest vekst i hele Norden.

Kinnevik, største eier i Zalando, går inn med 300 millioner kroner i Kolonial.no15.8.2018 13:00:00 CEST | Pressemelding

Norges største og Nordens raskest voksende matbutikk på nett, Kolonial.no, får Kinnevik på eiersiden. Kinnevik AB er et av Sveriges største investeringsselskap med eierandeler på i underkant av SEK 100 milliarder, og største eier i blant annet Zalando, Tele 2 og MTG. Kinnevik investerer 200 millioner i en emisjon, og gjør i tillegg et kjøp på 100 millioner kroner fra eksisterende aksjonærer. Dette verdsetter Kolonial.no til 2,24 milliarder kroner etter emisjonen og fullt utvannet.
  • Siste
  • >>