Norwegian Cruise Line (NCL) har vært trendsettende i cruiseverdenen i mer enn 50 år. Rederiet var blant annet banebrytende i bransjen med sitt konsept «Freestyle cruising» - som betyr at gjestene om bord spiser når de selv ønsker, ser show når de vil og kler seg som man ønsker.

I dag består Norwegian Cruise Line av 18 toppmoderne skip som anløper mer enn 300 av verdens mest attraktive destinasjoner. Inkludert Great Stirrup Cay, selskapets egen øy i Bahamas og selskapets eget reisemål Harvest Caye i Belize.

I 2022 lanserte NCL sitt første skip - Norwegina Prima - i den helt nye skipskategorien Prima Class. Med lanseringen av Prima hever NCL nok en gang standarden for opplevelser til havs med blant annet italienske design, evighetsbasseng, aktivitetene om bord og store uteområder.

Norwegian Cruise Line har gjestene i fokus, og holder et konstant høyt nivå med sitt brede tilbud av prisvinnende underholdning og servering om bord. I tillegg kommer et stort utvalg av lugarer og suiter - som for eksempel solo-lugarer, club balcony suiter, spa-suiter og de unike bomulighetene om bord med konseptet "The Havens by Norwegian"® - et skip-i-et-skip-konsept.

Se gjerne NCL Newsroom for mer informasjon.

Se gjerne NCL Newsroom for mer informasjon.