Mulig streik i sykehusene fra tirsdag: - Erfaring og kompetanse gir ikke utslag i bedre lønn19.9.2019 10:08:20 CEST | Pressemelding

Moms digitale medier: - Regjeringen burde hatt en helhetlig løsning nå3.7.2019 18:26:40 CEST | Pressemelding

- Regjeringen ser i denne omgang ikke ut til å gjennomføre sitt forslag om momsfritak på digitale medier som Stortinget har bedt om. Vi ser at regjeringen forsøker å lage et regelverk som skal tilpasses den digitale utviklingen, men vi skjønner ikke hvorfor det ikke gjennomføres fullt ut slik at også den digitale dybdepressen som publiserer hver dag kommer med, sier Trond Markussen, styreleder i Teknisk Ukeblad (TU) og president i NITO.
  • Siste
  • >>