Om Mastercard (NYSE: MA)  www.mastercard.com

Mastercard er et globalt teknologiselskap i betalingsbransjen. Vårt oppdrag er å forbinde og gi kraft til en inkluderende, digital økonomi som kommer alle til gode overalt, ved å gjøre transaksjoner trygge, enkle, smarte og tilgjengelige. Ved å bruke sikre data og nettverk, samarbeid og lidenskap, hjelper våre innovasjoner og løsninger individer, finansinstitusjoner, myndigheter og bedrifter med å nå sitt fulle potensial. Med koblinger på tvers av mer enn 210 land og territorier, bygger vi en bærekraftig verden som låser opp uvurderlige muligheter for alle.

Bærekraftsvirksomheten Single.Earth vant Mastercard Lighthouse FINITIV3.12.2021 08:00:00 CET | Pressemelding

Tallinn-baserte Single.Earth har tatt programmet med storm og er valgt som vinner av høstens Mastercard Lighthouse FINITIV-program. FINITIV er et åpent innovasjonsprogram som hjelper oppstartsbedrifter med å samarbeide med Mastercard, Swedbank, SEB og OP Financial Group. Single.Earth, som ble valgt ut for sin ut-av-boksen-løsning med mål om å bekjempe klimaendringene og bevare miljøet, steg til toppen av en liste på 15 oppstartsvirksomheter som programmets bedriftsdeltakere identifiserte som mulige partnere i begynnelsen av semesteret.

• Siste

Om Mastercard (NYSE: MA)  www.mastercard.com