Audun Rønningen DanielsenKommersiell direktør Kredinor

Leder for salg, marked, analyse og kundeansvarlige i Kredinor. Ansvarlig for porteføler. Foto: Jo Michael

+47 45028792Audun.Danielsen@kredinor.no

Velkommen til vårt presserom.

Kredinor er Norges største inkassoeselskap målt i antall saker og tilbyr tjenester innen fakturaservice, inkasso og porteføljekjøp. I tillegg leverer vi kundeserviceløsninger, juridisk rådgiving, analysetjenester og inkassofaglig opplæring gjennom kurs og seminarer til våre kunder som er medlemmer og eiere av samvirket Kredinor SA. Vi formidler også Kredittforsikring fra Euler Hermes, en løsning som gir økt trygghet mot tap hvis kunden ikke betaler. Ta gjerne kontakt om du har behov for tall eller ønsker kommentarer innenfor relevante temaområder for vår virksomhet.

Kredinor SA

Når tusendelene teller - perfeksjonister på isen skaper fotomagi28.9.2018 16:28:21 CEST | Pressemelding

Som stolt hovedsponsor av en av verdens beste skøyteløpere, Sverre Lunde Pedersen, viser inkassoselskapet Kredinor nå bildene som den internasjonalt anerkjente stjernefotografen Thomas Morel har tatt under en fotoshoot i Vikingskipet på Hamar. Mens Sverre Lunde Pedersen jakter de beste tidene på skøyteisen, jakter Thomas Morel det ultimate foto. Det kan være tusendelene som skiller det beste bildet fra det dårlige, og det er tusendelene som skiller den beste fra de andre i skøyteløp.
  • Siste

Velkommen til vårt presserom.

Kredinor SA