Klarna er en av Europas ledende betalingsleverandører og en nylig lisensiert bank som ønsker å revolusjonere betalingsløsningene for forbrukere og virksomheter. Klarna ble etablert i Stockholm i 2005, og gir forbrukerne muligheten til å betale nå, senere eller dele opp over tid. Dette gir en enkel, trygg og fleksibel handleopplevelse. Klarna har i dag 130 000 handelssteder. Klarna har 2 500 ansatte og er virksom i 14 land.

Ant Financial Group & Klarna announce investment to fuel global cooperation4.3.2020 08:30:00 CET | Pressemelding

Stockholm- New York, March 4 2020 - Klarna, a leading global payments and shopping provider, is pleased to announce that Ant Financial Services Group, owner and operator of the world’s leading payments and lifestyle platform Alipay, has taken a minority stake in Klarna, as the two companies deepen their partnership to bring more innovative and convenient financial services to consumers worldwide.
  • Siste
  • >>