Kia Bil Norge er hovedimportør av Kia til Norge, og gjennom nær 70 forhandlere markedsføres Kia over hele landet. Kia Bil Norge er en del av Bertel O. Steen, som er et av Norges største service- og handelsselskap. Den første Kia ble importert av Kia Bil Norge i november 1994, og tilsammen ruller det ca 30.000 Kia på norske veier. Service og ettermarked ivaretas av et kompetent og serviceinnstilt forhandlernett.

Kia får plattformen NVIDIA DRIVE i alle fremtidige modeller.10.11.2020 08:42:10 CET | Pressemelding

Hyundai Motor Group og NVIDIA kunngjorde i dag innføringen av NVIDIA DRIVE-plattformen for nettbaserte tjenester i alle nye modeller fra Kia, Hyundai og Genesis fra 2022. Med den energieffektive og kraftige NVIDIA DRIVE-plattformen vil kundene få kontinuerlig forbedrede brukeropplevelser, og dra nytte av programvaredefinerte systemer med mange funksjoner og kunstig intelligens som kan oppdateres i hele bilens levetid.
  • Siste
  • >>