EUs grønne giv – av stor betydning for norsk næringsliv20.4.2021 07:00:00 CEST | Pressemelding

EUs flaggskipstrategier «Ny grønn giv» med fokus på det grønne skiftet og «Digital agenda» vil ha stor betydning for norsk næringsliv. - Med forrige ukes beslutning fra Regjeringen om at Norge skal delta i en rekke av EUs programmer de neste årene, må Norge kjenne sin besøkelsestid slik at næringslivet får dra nytte av de enorme mulighetene som ligger i EUs programmer, sier Gunnar Bovim, styreleder i Innovasjon Norge.

Truls Svendsen gir deg 13 000 grunner til å besøke Nord-Norge7.4.2021 13:36:16 CEST | Pressemelding

I dag kom oppfordringen fra regjeringen om å planlegge for nye norgesopplevelser i sommer - og skal vi tro besøkstallene på visitnorway.no er det mange som allerede drømmer om å feriere i Nord-Norge. For å inspirere alle reiselystne nordmenn til å realisere drømmen om ferie i nord, lanseres nå en kampanje med Truls Svendsen. I fire hele timer gjengir han hva utenlandske turister sier om vår nordligste landsdel i sosiale medier.
  • Siste
  • >>