Industri Energi er LOs fjerde største forbund, med over 56.000 medlemmer innen olje-, gass- og landindustri – bransjer som står for 80 prosent av den norske eksportverdien. Forbundet har kontor i Stavanger og Oslo.

Torsdag 8. april: Industri Energi arrangerer nettdebatt om vaksiner og beredskap med Frode Alfheim (IE), Jonas Gahr Støre (Ap), Kårstein Eidem Løvaas (H) og Karita Bekkemellem (Legemiddelindustrien) i panelet7.4.2021 13:53:12 CEST | Presseinvitasjon

Kan vaksiner bli et nytt norsk industrieventyr? Og hvordan kan vi bli bedre forberedt til neste gang vi rammes av pandemi? Disse spørsmålene forsøker Industri Energi å finne svaret på, når vi førstkommende torsdag kjører direktesendt debatt fra Industri Energi-huset i Oslo.
  • Siste
  • >>