Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

Huawei nummer tre i verden: Ranket som en av de mest verdifulle elektronikkselskapene30.3.2022 09:17:31 CEST | Pressemelding

Brand Finance, et verdensledende selskap innen merkevaremåling, tester hvert år fem tusen merkevarer på tvers av 29 sektorer i 36 land. I mars lanserte selskapet rapporten «Brand Finance Electronics & Appliances 50 2022» hvor man kunne lese at Huawei rangerer høyt som en av de sterkeste og mest verdifulle merkevarene i kategorien og beholder den høye posisjonen fra i fjor.

Huaweis nye, smarte sportsklokkeserie for alle anledninger – dra rett fra løpebanen til festen13.12.2021 10:14:09 CET | Pressemelding

Med HUAWEI Watch GT 3 får du ikke bare en sportsklokke i tradisjonell forstand. Ja visst, har den lang batteritid, kan skreddersy treningsplaner og tilbyr over 100 treningsmoduler, men Huaweis nye tilskudd gjør seg like godt på fest og kontoret, som sammen med treningsjakken. Den smarte sportsklokken passer til ethvert antrekk og enhver stil med et stort utvalg reimer og urskiver.

Huawei utvider sportsklokkeporteføljen: Lanserer ny Watch GT 3 –serie22.10.2021 15:40:08 CEST | Pressemelding

Denne uken lanserte Huawei sitt nyeste tilskudd til Watch GT-familien: Watch GT 3. Sportsklokkene til Huawei er kjent for sin lange batteritid, og Watch GT 3-serien er intet unntak. Med inntil 2 ukers batteritid og en rekke oppgraderinger, kan de nye klokkene overvåke helsen enda mer nøyaktig enn sine forgjengere, skreddersy treningsplaner på utallige måter, og tilpasses enhver stil.
  • Siste
  • >>