Randi AlsosØkonomi- og administrasjonsleder

Randi har ansvar for Hold Norge Rents økonomi, og har kontroll på kontorlokalene og administrasjonen. Hun har også det praktiske ansvaret for distribusjon av ryddepakker.

randi@holdnorgerent.no

Mari Mo OsterheiderFagleder for landforsøpling

Mari vet at forsøpling på land til slutt ender som forsøpling i havet. Hun fokuserer derfor på landbaserte forsøplingskilder som engangsgriller, sneip og engangskopper.

+47 905 69 619mari@holdnorgerent.no

Fanny PindsleProsjektleder for opprydding

Fanny Pindsle er Hold Norge Rents ryddegeneral, og leder for den store Strandryddeuka. Spør henne om marint avfall og lur rydding!

92206173fanny@holdnorgerent.no

Kine E. MartinussenFagleder hav og marin forsøpling

Kine har ansvar for Hold Norge Rents arbeid mot marin forsøpling, og leder vårt SAM-nettverk. Hun har også programansvar for Hold Norge Rent-konferansen.

99236935kine@holdnorgerent.no

John Harald SandProsjektmedarbeider

John Harald jobber hovedsakelig med refusjonsordningen for marint avfall og behandler søknadene som kommer inn til den. Han hjelper også søkere med prosessen. Ellers tar han imot generelle henvendelser på epost og telefon, og gjør forskjellige småoppgaver der det trengs.

john.harald.sand@holdnorgerent.no

Carl PedersenProsjektleder

Carl er ansvarlig for Min bit av Norge – der alle kan velge seg et område av Norge de ønsker å holde rent. Lurer du på hvordan du kan bidra med å holde nærmiljøet rent for søppel er det bare å ta kontakt. Carl kom til Hold Norge Rent i 2020 etter å hatt ansvar for flere kampanjer i Miljøagentene.

carl@holdnorgerent.no