Fri Flyt

Fri Flyt AS er et mediehus som skriver om aktivt friluftsliv. Vi startet i 1998 med skibladet Fri Flyt. I dag gir vi ut 5 blader: Fri Flyt, Terrengsykkel, Landevei, Klatring og UTEmagasinet. I tillegg driver vi forlagsvirksomhet, hovedsaklig for guidebøker på ski, men også for sykkelbøker, klatrebøker, sakprosa og romaner.

Fri Flyt har engasjerte lesere med stor interesse for sine felter. De fleste av våre lesere er abonnenter, og alle som abonnerer får tilgang til våre pluss-saker på nettavisene for alle våre fem publikasjoner, kun med abonnement på en av de. Vi er opptatt av å være en kunnskapsrik og pålitelig stemme. Våre utstyrstester er blant bransjens mest gjennomførte og pålitelige.

Det meste av aktivitetene vi skriver om bedrives uorganisert. De færreste er med i organisert klubbidrett som frikjører. Å være leser av Fri Flyt blir derimot en samlingsplass for disse utøverne. Vi arrangerer events som blir naturlige samlingsplasser for "vårt folk", slik som High Camp på Turtagrø eller Sunnmøre, Ski & Seil-tur med Christian Radich, Strynefestivalen, Terrengsykkelrittet, Klatrefestivalen eller terrengsykkelfestivalen Utflukt.

Saker
Meny