Vil du vite mer om menneskene bak produktet FINN, og litt om hva vi driver med, så besøk oss gjerne på vår inspirasjons- og innholdsside FINNspirasjon, eller på Jobbifinn.finn.no.

Typer
Vis Alt

FINN Det norske bruktmarkedet 2015.pdf

DOKUMENTER | PDF
I løpet av 2015 ble det publisert 5,4 millioner privatannonser på FINN torget - over 100 000 annonser i snitt per uke. Hver uke er 1,9 millioner unike brukere innom FINN torget, og hundretusenvis av ting finner nye eiere hvert år. Årets bruktmarkedsrapport kan for første gang vise den faktiske klimanytten som kommer ut av brukthandelen. I 2015 har våre brukere spart miljøet for 500 000 tonn karbonutslipp ved å kjøpe og selge ting på FINN. Det er det samme som om all trafikk i Oslo skulle stå stille i 10 måneder, og det tilsvarer utslippene ved produksjon av to millioner sofaer. Brukthandelseffekten reduserer faktisk våre karbonutslipp.

FINN Jobbindeks Mai 2016.pdf

DOKUMENTER | PDF
FINN er trolig det selskapet i Norge som kan si mest om hvordan nordmenn orienterer seg i stillingsmarkedet. I løpet av et år legges det ut ca. 200 000 stillinger på FINN jobb. Om lag 1,7 millioner mennesker er inne for å se og søke på stillingsannonser, redigere CV-en sin og lese om interessante arbeidsgivere. FINN jobbindeks kan gi nyttig innsikt til deg som er opptatt av hvordan arbeidsmarkedet utviklet seg. Vi publisererer våre tall på ledige stillinger månedlig. I tillegg skriver vi om utviklingen i særskilte bransjer. To ganger i året kommer en mer utfyllende rapport som denne.
  • Siste
  • >>