Camilla Kluge FossCEO i Eyr
CEO

Camilla Kluge Foss er utdannet innen samfunnsøkonomi og finans fra NTNU og har helseledelse fra UiO. Før hun kom til Eyr jobbet Camilla sju år som konsulent i Deloitte. Hun har bred erfaring innen prosjektledelse, prosessforbedringer og utvikling mot offentlig og privat helsesektor.

Tel:+47 995 20183camilla@eyr.md

Truels ErikstadMedisinsk ansvarlig

Erikstad er medisinsk ansvarlig lege i Eyr. Han er utdannet ved Universitet i Århus og har mange års erfaring som fastlege i Norge.

truels@eyr.md

Kort vei til helsehjelp

Snakk med legen eller psykologen når og hvor det passer deg. Med Eyr har du kort vei til helsehjelp på mobilen - raskt, enkelt og sikkert.

Gjennom vår videoløsning kan du snakke med en lege eller en psykolog når og hvor det måtte passe deg. Du kan også bestille vaksine gjennom appen og få den satt i mer enn 400 apotek gjennom Apotek1.

Gratis videokonsultasjon med lege for reiseforsikring16.1.2019 07:00:00 CET | Pressemelding

Har du reiseforsikring i Gjensidige eller Gouda er nå Eyr inkludert dersom du trenger medisinsk hjelp i utlandet. – Denne tjenesten vil gjøre det enklere og bedre for våre kunder som har behov for rask dialog med norske leger, sier produktsjef Anne Løvdahl i Gjensidige. For de aller fleste vil det være et mareritt å bli syk eller skadet på ferie.– Eyr gir en økt trygghet for de reisende og med nyheten reiseforsikring vil ca. 1 million nordmenn ha Eyr gratis eller rabattert gjennom sin forsikring, sier William Karlsen, partneransvarlig og forretningsutvikler i Eyr.

Hjemmediagnostikk og avstandsoppfølging av pasient blir snart realitet17.9.2018 07:30:00 CEST | Pressemelding

Apple lanserte nylig sin Apple Watch Series 4, dette er i følge dem det første konsumentproduktet som gjør det mulig å ta et elektrokardiogram (EKG) av hjertet. Dette vil muliggjøre avstandsoppfølging og hjemmediagnostikk på et helt annet nivå enn i dag. Her ser man konkret konturene av hva slag helsetjenester vil vil se i fremtiden. Spesielt gunstig er det for kronisk syke og de som har lang reisevei til legen sin. Dette er startskuddet på en eksponensiell vekst i slike tjenester.

Kort vei til helsehjelp