Dun & Bradstreet

Store og små spørsmål eksisterer i alle selskaper, organisasjoner og forretningsområder. Spørsmål som krever oppmerksomhet og gode svar før du kan ta en avgjørelse og sette i gang effektive tiltak.

Dette er vår drivende kraft i Bisnode. Det å hjelpe mennesker å finne det riktige svaret. Vi er linken mellom all eksisterende informasjon og innsikten mennesker trenger for å ta kloke beslutninger.

Bisnode har ca 2400 ansatte i 18 europeiske land. Investeringsselskapet Ratos eier 70 % av Bisnode og de resterende 30 % er eid av Bonnier.

Laveste antallet konkurser på ti år!3.9.2021 11:14:28 CEST | Pressemelding

De siste konkurstallene før valget viser at næringslivet klarer seg svært bra. I august gikk antallet rene konkurser ned med 14,8 prosent målt mot samme måned i 2020. Hittil i år har konkursene sunket med 19,1 prosent målt opp mot i fjor. – Dette er de laveste tallene vi har registrert for rene konkurser på ti år, både for august måned og for årets første åtte måneder, sier kredittøkonom Per Einar Ruud i Dun & Bradstreet.

Dramatisk konkursøkning i Danmark – følger Norge etter?13.4.2021 07:00:00 CEST | Pressemelding

Danmark opplever en dramatisk stigning i antallet konkurser. I første kvartal 2021 har antallet konkurser steget med hele 150 prosent sammenlignet med første kvartal 2020. Kontrasten til Sverige og Norge er stor. I samme periode har konkursene gått med 13 prosent i Sverige og 31,8 prosent i Norge. – Mye tyder på at Danmark bare ligger litt foran i løypa i forhold til Norge, og at det overraskende lave antallet konkurser går mot slutten her også, sier konkursekspert Per Einar Ruud i Bisnode Dun & Bradstreet.
  • Siste
  • >>