Corporate Communications AS

REKOM-årsregnskap: Sterkt 2019 gir grobunn for optimisme på tross av korona-nedstengning3.7.2020 10:23:16 CEST | Pressemelding

REKOM økte både omsetning og tilstedeværelse i sine nøkkelmarkeder i 2019, og endte med en omsetning på nesten NOK 900 millioner og et driftsoverskudd på NOK 144 millioner (EBITDA). Samtidig reinvesterte REKOM i 2019 et tresifret millionbeløp i oppkjøp og utvikling av den eksisterende bedriften. Nordens største nattelivskonsern har tro på fremtiden til tross for korona-nedstengning, og eierne har tilført NOK 140 millioner som sikrer at REKOM står klar til å ekspandere når hverdagen vender tilbake.

UEFA & PEPSI® PRESENTERER IMAGINE DRAGONS FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN9.5.2019 11:00:00 CEST | Pressemelding

OSLO, 9. MAI, 2019 – #FORTHELOVEOFIT– UEFA og Pepsi® har gleden av å lansere Imagine Dragons som artistene under åpningsseremonien for 2019 UEFA Champions League-finalen, presentert av Pepsi. Grammy Award-vinnerne er blant annet kjent for superhits som ‘Radioactive’ og ‘Thunder’, og går på scenen minutter før avspark lørdag, 1. juni, på Metropolitano Stadium i Madrid.