Computas ble etablert i Norge i 1985. Vårt hovedkontor ligger i Akersgata i Oslo sentrum. Vi har også kontor i København, samt en leveranseenhet i Bucuresti, Romania – Computas Development Center.

Norstat-undersøkelse: Pandemien ga digitaliseringsgjennombrudd for offentlig sektor27.10.2021 08:46:06 CEST | Pressemelding

Hjemmekontor, reiserestriksjoner og økt etterspørsel etter tjenester på nett ble bare startskuddet for økt digitalisering i offentlig sektor. Gjennom pandemien har det offentlige eskalert sin bruk av skytjenester, gjennomført tidenes kompetanseløft og planlegger for ytterligere investeringer. Denne uken samles IT-ledere i offentlig sektor til sin årlige konferanse i Trondheim, NOKIOS. Årets tema er «Ny digital normal – sikkerhet, tillit, demokrati».

Computas og IKT-Norge oppfordrer IT-bransjen til å støtte TV-aksjonen16.10.2020 08:33:50 CEST | Pressemelding

Åtte millioner tonn plast havner i havet hvert år. Med konkrete tiltak i Sørøst-Asia skal årets TV-aksjon ta plasten ved rota. Næringslivet er en viktig bidragsyter til TV-aksjonen og givergleden er allerede stor. Nå går IT-selskapet Computas og IT-næringens interesseorganisasjon IKT-Norge sammen og oppfordrer spesielt IT-bransjen til å gi et betydelig bidrag og skape engasjement for saken.
  • Siste
  • >>