Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2019 arrangerer vi 20 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Nord-Tyskland. Som erfarne spesialister på å rigge og arrangere egne messer, er vi også en ettertraktet leverandør for andre. Vi er totalleverandør innen messearrangementer, og leverer alt av utstyr og tjenester til messer, kongresser, konferanser og andre store og små arrangementer.

Norges største reiselivsmesse TravelXpo samler hele Norges - og verdens - reiselivsnæring til en unik bransjedag8.1.2024 07:00:00 CET | Pressemelding

Alle som jobber innen reiselivet kickstarter året med faglig påfyll og knytter viktige kontakter på en egen bransjedag med reiseliv på agendaen. Næringsminister Vestre åpner bransjedagen 12.januar kl. 10:00, som arrangeres i forbindelse med Norges største reiselivsmesse TravelXpo på Telenor Arena 12.-14. januar, og er i samarbeid med Innovasjon Norge og Virke.

Gjør smarte innkjøp på Boligmesse i Skarphallen nå til helgen!12.9.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding

Vi nordmenn elsker å bruke høst og vinter på å pusse opp, male, fikse, og oppgradere hus, hytte og utemiljø. I disse tider er mange forsiktige med pengebruken, og ønsker å sikre at hver krone blir brukt fornuftig. Folk er opptatt av å sondere markedet, få inspirasjon, tips og råd fra eksperter, se og ta på produkter, før de investerer. Dette gjør Boligmesse til et ideelt sted, sier Ronny Bjørnsen, prosjektleder for Boligmesse.

Gjør smarte innkjøp på Boligmesse i Telenor Arena nå til helgen!5.9.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding

Vi nordmenn elsker å bruke høst og vinter på å pusse opp, male, fikse, og oppgradere hus, hytte og utemiljø. I disse tider er mange forsiktige med pengebruken, og ønsker å sikre at hver krone blir brukt fornuftig. Folk er opptatt av å sondere markedet, få inspirasjon, tips og råd fra eksperter, se og ta på produkter, før de investerer. Dette gjør Boligmesse til et ideelt sted, sier Jon Egil Kraggerud, prosjektleder for Boligmesse.

Travel Week åpner reiselivsåret 202310.11.2022 07:30:00 CET | Pressemelding

Tenk deg en hel uke med reiseliv på agendaen! Travel Week 2023 blir en fantastisk kickstart på reiselivsåret 2023. En rekke bransjearrangementer vil finne sted i Oslo og omegn i uke 2. HSMAI arrangerer Møte og Eventbørsen. Det blir Travelmatch (Workshop for internasjonale reiseaktører) og Grand Travel Award. Bransjedagen, arrangert av TravelXpo i samarbeid med Innovasjon Norge, avslutter uken - før dørene til Norges største reiselivsmesse åpner for publikum på Telenor Arena.
  • Siste
  • >>