Bertel O. Steen AS importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede. Konsernet er også en stor aktør innen bilfinans, verksteddrift og eiendomsvirksomhet.

Bertel O. Steen ønsker å ta en ledende rolle i den store transformasjonen som bilbransjen er inne i, og å bidra til utviklingen av morgendagens mobilitetsløsninger. Selskapet har ca. 2 600 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.

SpareBank 1 making a strong commitment to Norway's leading car subscription company7.7.2021 11:30:00 CEST | Pressemelding

Fleks, the car subscription company, has attracted new investors in a private placement that values the company at around NOK 700 million. SpareBank 1 is the largest participant in the placement with an investment of NOK 255 million. Fleks is owned by Bertel O. Steen and currently has 1,500 cars in its fleet. The plan for the next two years is to expand to more than 6,000 cars.

Bildeling skyter fart i Trondheim - nye biler fra Otto på plass i byen23.4.2021 14:28:12 CEST | Pressemelding

Trondheim er på vei til å bli en ledende bildelingsby, og nå bidrar biler fra Otto til å gjøre tilbudet enda bredere. – Bildeling er bærekraftig, det er fremtidsrettet og det gir et godt mobilitetstilbud til absolutt alle. Vi er derfor veldig glade for å kunne tilby våre delingsbiler til Trondheims befolkning og næringsliv, sier Are Knutsen, daglig leder i bildelingstjenesten Otto, et selskap etablert av Bertel O. Steen.

Norges største varebilimportør venter kraftig økning i el-andel i 20216.1.2021 09:41:42 CET | Pressemelding

• Siste
  • >>