Bookis

Arne-Morten WillumsenCEO

Lederutdannet i Hæren, og økonomiutdannet i internettbokhandelens krybbe - Seattle. Arne-Morten har siden studiene jobbet som finansanalytiker innen filmindustrien i USA, finansrådgiver innen private banking, og senere som CFO innen logistikk og transportbransjen. Underholdningsmedier har alltid vært en interesse, og bøker er en viktig kilde til inspirasjon.

Tel:+47 969 75 508amw@bookis.com

Lasse BrurokCOO

Lederutdannet i Hæren hvor han gikk befalsskolen i Panserbataljonen sammen med Arne-Morten. Han har også en bachelor i ledelse og organisasjonsutvikling fra Høgskolen i Innlandet. Lasse jobbet som offiser i Hæren i åtte år, hvor de fem siste årene var som operasjonsoffiser. Lasse har også drevet med street art siden 2006.

Tel:+47 473 02 120lasse@bookis.com

Bookis en er ny norsk nettbokhandel for kjøp og salg av bøker. I tillegg til å kunne kjøpe nye bøker, kan du med Bookis raskt og enkelt selge dine brukte bøker, få betalt og sende bøkene til kjøperen rett fra ditt hjem.

Bookis er utviklet av et ungt gründerteam, med mål om å være best på kundeopplevelse og teknologi i bransjen. Det viktigste for oss er å gjøre det enkelt å kjøpe og selge bøker, uavhengig av om du besøker oss fra mobilen eller surfer på PC’en.

På Bookis finner du over 700 000 forskjellige titler innenfor ulike kategorier. I tillegg til skjønnlitteratur, faktabøker og barnebøker finner du et stort utvalg av skolebøker, fagbøker og bøker til høyere utdanning.