Store og små spørsmål eksisterer i alle selskaper, organisasjoner og forretningsområder. Spørsmål som krever oppmerksomhet og gode svar før du kan ta en avgjørelse og sette i gang effektive tiltak.

Dette er vår drivende kraft i Bisnode. Det å hjelpe mennesker å finne det riktige svaret. Vi er linken mellom all eksisterende informasjon og innsikten mennesker trenger for å ta kloke beslutninger.

Bisnode har ca 2400 ansatte i 18 europeiske land. Investeringsselskapet Ratos eier 70 % av Bisnode og de resterende 30 % er eid av Bonnier.

Laveste konkurstall siden 20122.7.2020 09:16:48 CEST | Pressemelding

Stor konkursøkning i Sverige, mens Danmark har halvering under koronakrisen26.6.2020 07:00:00 CEST | Pressemelding

Spår sterk økning i konkurser6.3.2020 08:49:19 CET | Pressemelding

I de første to månedene av året har antall konkurser økt med 3,4 prosent, mens det registreres en nedgang på 11,6 prosent i bedrifter som er tvangsavviklet av myndighetene. Samlet har 973 aksjeselskaper gått konkurs hittil i år. Det er 1,4 prosent høyere enn i samme periode i fjor. En moderat økning hittil, men med forventet lavere etterspørsel som følge av virus-frykt, vil vi nok se en større konkursøkning utover i året, spår kredittøkonom Per Einar Ruud i Bisnode.
  • Siste
  • >>