Allente er en nordisk TV-distributør som tilbyr TV-løsninger av høy kvalitet via både satellitt og bredbånd til over en million kunder i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Selskapet ble grunnlagt i mai 2020 etter en sammenslåing av Canal Digital og Viasat Consumer. Det nye selskapet har hovedkontor i Stockholm og Oslo, administrerende direktør er Bjørn Ivar Moen. Selskapet eies 50/50 av Telenor Group og NENT Group.

Allente og TENK: Tech-Nettverket for Kvinner inngår partnerskap29.4.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding

Oslo, 29. april 2021; Allente, en ledende Nordisk tv-distributør, og TENK: Tech-Nettverket for Kvinner, en organisasjon som setter søkelyset på kvinner og teknologi, annonserte i dag deres samarbeid om den femte utgaven av det årlige arrangementet TENK-Tech Camp. Allente blir hovedsamarbeidspartner til arrangementet, som vil gi over 200 jenter sjansen til å delta i teknologiworkshops og -presentasjoner i august 2021.
  • Siste
  • >>