Ansattes spillvaner gir arbeidsgiver bekymring23.1.2019 06:00:00 CET | Pressemelding

Equinor-virksomhet er vinner av årets Akan-pris20.11.2018 13:00:00 CET | Pressemelding

– Utvikling og Produksjon Norge Drift Sør i Equinor har i mange år systematisk og godt forebygget rus- og spillproblematikk. Virksomheten har utviklet gode måter å jobbe på og en kultur som gir gode resultater. Arbeidet har pågått uavhengig av gode eller dårlige tider i bransjen og selskapet, noe som gjør dem til en verdig vinner av årets pris, sier direktør i Akan kompetansesenter, Elisabeth Ege i en kommentar til nominasjonen.

Regjeringsforhandlingene: – KrF har en unik mulighet til å sette rusforebygging på kartet6.11.2018 13:36:11 CET | Pressemelding

– KrF har programfestet at partiet skal styrke arbeidet til Akan kompetansesenter. Dette feltet har kommet i skyggen så langt i regjeringsforhandlingene. Nå har partiet en gylden mulighet til å ta fram disse spørsmålene igjen, og gjennom regjeringsforhandlingene vise at partiet fortsatt tar forebygging av rus og avhengighetsproblematikk på alvor, sier direktør i Akan kompetansesenter, Elisabeth Ege.
  • Siste
  • >>