Zupermaria med dåp og ny singel

23 år gamle Maria Træbakken fra Bergen døpes om til Zupermaria og sparker i gang året med «Balenciaga».

Zupermaria fra Fyllingsdalen gir faen i frykten for å blottlegge seg selv. ​Med karismatiske tekster om festing, brudd, forhold og om å være ung og rastløs, deler hun noen av sine erfaringer gjennom storslagne refreng i lekne produksjoner. Etter å ha blitt rost av både bransje og publikum, er hun den 17. januar aktuell med låten «Balenciaga». Med fengende tekst og Frode Flatland på beaten, er dette en hit som funker like bra på bussen som i dusjen.

«Jeg hadde med meg litt tekst og hadde en liten melodi i hodet, Frode satt med noen digge akkorder, og så balte det på seg. Prodden er helt sinnsykt bra! Jeg elsker den faktisk» – Zupermaria

«Balenciaga» er ute 17. januar.

Morgan Sulele slipper «Den dama er gal»10.1.2020 08:00:00 CETPressemelding

10. januar slipper Morgan Sulele sin helt nye singel, «Den dama er gal». Slippet kommer i kjølvannet av 2019-hitten «Helt ærlig» med OnklP som til sammen lå hele 18 uker inne på VG-lista, og har over 11 millioner streams. «Den dama er gal» er en verdig oppfølger til fjorårets suksess og har både rytmer, gode vibes og god stemning! Låta er produsert av Erik Smaaland og Kriss Tømmerbakke. På spørsmål om hvem som har gitt inspirasjon til låta, svarer Bærumsgutten diplomatisk. – Låten er vel egentlig ikke inspirert av én dame, men mer enn beskrivelse av hvordan man møter noen man vetatikke er bra for deg, men så klarer man ikke å unngå det. Fordi man blir trukket inn i galskapen. I løpet av vinteren 2020 er Morgan Sulele å se på TV 2 i den niende sesongen av Hver gang vi møtes. Her blir seerne tatt med på et særdeles hyggelig dypdykk i 28-åringens karriere. – Det var fantastisk morsomt, et minne for livet og utrolig lærerikt! Å sette fingeren på bare én ting er vanskelig, det er så mye jeg