Zupermaria med dåp og ny singel

23 år gamle Maria Træbakken fra Bergen døpes om til Zupermaria og sparker i gang året med «Balenciaga».

Zupermaria fra Fyllingsdalen gir faen i frykten for å blottlegge seg selv. ​Med karismatiske tekster om festing, brudd, forhold og om å være ung og rastløs, deler hun noen av sine erfaringer gjennom storslagne refreng i lekne produksjoner. Etter å ha blitt rost av både bransje og publikum, er hun den 17. januar aktuell med låten «Balenciaga». Med fengende tekst og Frode Flatland på beaten, er dette en hit som funker like bra på bussen som i dusjen.

«Jeg hadde med meg litt tekst og hadde en liten melodi i hodet, Frode satt med noen digge akkorder, og så balte det på seg. Prodden er helt sinnsykt bra! Jeg elsker den faktisk» – Zupermaria

«Balenciaga» er ute 17. januar.

Rat City er tilbake med "Lucky Luke"!23.6.2022 09:34:32 CEST | Pressemelding

Stjernelaget Rat City slo gjennom med et brak da de slapp den spellemannsnominerte singelen Kind of Love med Isak Heim i 2019, og som per i dag har drøye 40 millioner streams. Siden har produksjons- og låtskriverteamet pumpet ut hits på løpende bånd, både i det audiovisuelle prosjektet Rat City, og for andre artister. Dagny, Kiesza og Ruben er blant de som har fått god drahjelp av Rat City på noen av sine største hit-låter.

Hkeem slipper "Jetter"!23.6.2022 09:25:47 CEST | Pressemelding

Hkeem er kun 24 år gammel, men har allerede passert 100 millioner streams, stått på noen av landets største scener og vunnet to Spellemannspriser. Tidligere i år slapp han «Se hvor vi er nå» - en låt der Hkeem ser tilbake på det han har oppnådd og veien dit, og «Gi meg» - en låt som tar opp viktigheten av å gi seg selv tiden det tar å bearbeide ting man går gjennom. Nå er han klar med «Jetter» - en sommerlig låt som handler om at «hun» - etter at man har tatt avstand og samtidig oppnådd noen ting på veien, plutselig vil komme tilbake.