Zetadisplay stärker inköpsupplevelsen för 7-eleven i Norge

Malmö - ZetaDisplay AB (publ) (Nasdaq Stockholm: ZETA) meddelar att dess norska dotterbolag startar åter leveranser av music management tjänster för 52 7-Eleven närbutiker i Oslo storstadsområde. Dessa är avsedda för att stärka inköpsupplevelsen i butikerna och installationsstarten är planerad för oktober 2020. Det totala kontraktsvärdet är cirka 650 000 kronor under en treårsperiod, som helt och hållet består av SaaS intäkter.

"Vi är glada att 7-Eleven har utökat sitt serviceerbjudande hos oss", kommenterar Ola Saeverås, vd för ZetaDisplay i Norge. "Vi har ett löpande kontrakt och levererar Digital Signage-lösningar för 7-Eleven men vår musiklösning Liveqube har nu åter startats efter ett uppehåll på tre år", kommenterar Saeverås. De molnbaserade tjänsterna från ZetaDisplay ligger på den egenutvecklade mjukvaruplattformen ZetaDisplay Engage+ som integrerar hårdvara, mjukvara samt kundvård i en och samma lösning.

För vidare information, vänligen kontakta:

Per Mandorf, Koncernchef & VD
Telefon +46 704-25 82 34
Emailper.mandorf@zetadisplay.com

Jacob Stjernfält, CFO
Telefon +46 76-8754177
E-mailjacob.stjernfalt@zetadisplay.com

Daniel Oelker, CCO
Telefon +46 708-45 80 54
E-maildaniel.oelker@zetadisplay.com

Om ZetaDisplay

ZetaDisplay driver den digitala transformeringen i fysiska miljöer. Våra koncept och vår mjukvara påverkar människors beteende vid beslutstillfället i butiks- och offentliga miljöer samt arbetsplatser. Våra lösningar är kända som Digital Signage som vi utvecklar och erbjuder som SaaS-lösningar. ZetaDisplay är en europeisk ledare och kommer att driva den fortsatta konsolideringen av marknaden organiskt och genom förvärv.

ZetaDisplay har sitt säte i Malmö, omsätter 436 Mkr och sysselsätter 160 medarbetare vid nio kontor i sex europeiska länder. Totalt hanterar bolaget 50 000 installationer på 50 marknader. Aktien är noterad på Stockholmsbörsen Nasdaq [ZETA].

Mer information på www.zetadisplay.com

PRESS RELEASE: NACON: Strong increase in profitability in 1st half30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Nacon Press release Lesquin, 30 November 2020, 18:00 hrs Strong increase in profitability in 1st half: ·Current Operating Profit : 15.7 M€ (+47.3%) i.e. 18.2% of sales ·Net Result: 9.6 M€ (+46.7%) Outlook: New Upward revision of FY 2020/21 sales: 160-170 M€ NACON (ISIN FR0013482791) today releases its audited consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/2020 09/2019 (3) ChangeSales86.663.7+35.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 45.3 52.3% 30.4 35.1% 39.2 61.5% 23.5 37.0%+15.5% +29.2%Current operating income EBITA In % of Sales Non recurrent items (including Bonus Shares)15.7 18.2% (1.8)10.7 16.8% (1.0) +47.3% Operating result In % of Sales13.9 16.1%9.7 15.2%+43.3%Financial result Including currency gain (loss)(0.8)(0.5) Earnings before tax In % of Sales13.1 15.2%9.3 14.5%+41.8%Tax(3.6)(2.7)Net result for the period In % of Sales9.

Saudi Arabian Oil Company and Shell & AMG Recycling B.V. Sign Agreement to Explore the Feasibility of Building a Recycling “Supercenter” in The Kingdom of Saudi Arabia30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Amsterdam, 30 November 2020 (Regulated Information) --- The Saudi Arabian Oil Company (Saudi Aramco), Shell & AMG Recycling B.V. signed a memorandum of understanding (MOU) to evaluate the feasibility of creating a venture in support of Saudi Arabia’s (“The Kingdom”) vision to maximize value from its vast natural resources. The Kingdom is becoming a globally important region for the supply and demand of vanadium, and desires to enable the development of a world class vanadium recycling industry. In support of this initiative, Shell & AMG Recycling B.V., along with Shell Catalysts & Technologies, will explore the feasibility of building a catalyst manufacturing and recycling “supercenter” in The Kingdom. This “supercenter” will enable Saudi Aramco to refine its crudes in an environmentally sustainable manner through the manufacturing of fresh residue upgrading catalysts required to convert heavy oil fractions into valuable products and recycling the resulting spent catalysts and gasifica

PRESS RELEASE: BIGBEN: Half year results 2020/2130.11.2020 18:00:00 CETPress release

Bigben Press release Lesquin, 30 November 2020 18:00 Half year results 2020/21: ·Current Operating Income: 16.9 M€ (+26.4%) i.e. 12.5% of sales ·Net result: 9.7 M€ (+16.7%) Rise of target for FY 2020/21 Current Operating Income rate: > 12% BIGBEN INTERACTIVE (ISIN FR0000074072) today releases its consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/202009/2019 ChangeSales135.8127.0+6.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 57.3 42.3% 33.4 24.6% 54.9 43.2% 27.7 21.8%+4.4% +20.5% Current operating income In % of Sales Non recurrent items16.9 12.5% (2.3)13.4 10.5% (1.5) +26.4% Operating result In % of Sales14.7 10.8%11.9 9.4%+23.2%Financial result Including currency gain (loss)(1.2) (0.7)(1.0) (0.3) Earnings before tax In % of Sales13.5 9.9%10.9 8.6%+23.0%Tax(3.7)(2.6)Net result for the period In % of Sales9.7 7.2%8.3 6.6% +16.7% Of which Minori