Zadeking vil ha «Bil, båt og villa»

Karismatiske ZadeKing gir oss en grunn til å starte sommerferien tidlig med hans nye, catchy singel «Bil, båt og villa». Låten er ute på alle plattformer fredag 25. juni.

Norges ukronede afropop-konge ZadeKing er endelig ute med ny musikk og med perfekt timing til sommeren. Låten «Bil, båt og villa» er inspirert av han selv og hele grunnen til at han satset på en karriere innenfor musikk. På spørsmål om hvordan det føles å slippe ny musikk igjen svarer han «helt magisk».  Låten er produsert av Anders Nilsen, et kjent navn på topplistene det siste året.

«Når jeg var liten var ikke det så mange som hadde trua på at jeg skulle klare musikk og jeg hadde ikke så mange venner, men takket være Magnus Høiberg (Cashmere Cat) og Rockehuset Halden ga jeg aldri opp. Jeg husker jeg pleide å si til folk som mente at musikk ikke var noe for meg at en dag skal jeg få meg bilbåt og villa gjennom musikken min og gjøre familien min stolt inshallah» - ZadeKing.

«Bil, båt og villa» er ute på alle plattformer fredag 25. juni.

Med hans unike, sprudlende og upretensiøse tilstedeværelse har ZadeKing spredd positiv energi med låter som «Hola Mamacita», «Ta det rolig» ft. Morgan Sulele og «Kumbaya». Han har også hatt radiolistinger på mP3, P3 og P3X og samlet på seg godt over 10 millioner streams hittil. Den karismatiske rapperen og sangeren er fra Tistedal i Halden. Hans ærlige tekster og skinnende personlighet sørger for høy energi på scenen og lav terskel for feststemning i publikum.

Foto: Peter Bruteig Henriksen