ZadeKing teamer opp med Morgan Sulele på «Ta det rolig»

De siste par årene har vi blitt vant med en jevn strøm med skamløst fengende norskspråklige afropoplåter fra ZadeKing. Låter som «Hun gjør meg vill», «Kumbaya» og «Hola Mamacita» (med Temur) har satt fyr på både dansegulv og radiobølger. Etter å ha gjestet Larsiveli sin P3-listede «Cash kommer inn», følger han nå opp med «Ta det rolig» ft. Morgen Sulele fredag 7. juni- kanskje ZadeKing sin mest personlige låt til nå.

«Ta det rolig er en låt som handler om at det meste løser seg, bare man gir det litt tid. Da jeg vokste opp var det ikke så mange som hadde trua på meg og drømmene mine, og jeg tvilte mye på meg selv. Jeg husker min første konsert der alt gikk til helvete, og halve hjernen min ville stoppe med musikk mens den andre delen tenkte jeg "dette går bra, det kommer en dag!"» - ZadeKing

Heldigvis valgte ZadeKing å høre på den delen som ville han skulle fortsette. Han håper mange kjenner seg igjen i Anders Nilsen-produserte «Ta det rolig».

«Jeg håper mange blir motiverte til å følge sine egne drømmer, uansett hva det er. Det ordner seg alltid, bare ta det rolig, trust me!» - ZadeKing

Den karismatiske rapperen og sangeren er fra Tistedal i Halden, og har somalisk og jamaikansk bakgrunn.

Hans upretensiøse tekster og sprudlende personlighet sørger for høy energi på scenen og lav terskel for feststemning i publikum.

«Ta det rolig» er ute 7. juni.

Hør George Michaels musikk i årets julefilm!10.10.2019 10:30:00 CESTPressemelding

Sony Music er mer enn begeistret over å kunne presentere soundtracket til Universal Pictures' etterlengtede romantiske julefilm, Last Christmas, inspirert av musikken til George Michael og Wham!. Filmen, som er regissert av Paul Feig og skrevet av Academy Award®-vinner Emma Thompson, har stjerner som Emilia Clarke (Game of Thrones), Henry Golding (Crazy Rich Asians), Michelle Yeoh og Thompson selv, på rollelisten. Last Christmas-soundtracket byr, i tillegg til hitlåten filmen har sitt navn fra, på hele 13 av George Michaels mest populære låter fra hans år som soloartist samt en helt ny låt, skrevet og produsert av George Michael før han gikk bort. Soundtracket slippes 8. november (digitalt og CD) og 15. november (vinyl). Filmen kommer på norske kinoer 8. november! Om soundtrack og bakgrunn for filmen Filmen Last Christmas ble til etter at den anerkjente, britiske filmprodusenten David Livingstone snakket om sin kjærlighet for Wham!s (George Michael og Andrew Ridgeley) ikoniske hit «Las