ZadeKing og Mr Melk ruller Norge rundt

Norges ukronede afropopkonge ZadeKing teamer opp med Tik Tok-fenomenet Olly Bowman aka Mr Melk. «Vi ruller Norge rundt»! er en festlåt som oppfordrer alle til å være stolte av der de er fra, og passer perfekt til alle positive anledninger – om du vil reise, danse, feste eller bare vil komme i godt humør!

«Låta handler om å sette pris på det vi har i Norge og det å kunne kose seg de forskjellige vakre stedene vi har her.Resultatet ble en festlåt som er perfekt for alle positive anledninger.»forteller ZadeKing og Mr Melk.

Låten er laget sammen med André Jensen fra Hagle og TRXD (Ramón, Angelina Jordan, Emilie Adams), og sammen med ZadeKing og Mr Melk ruller de Norge fra Halden og Mysen til Australia og Oslo.

Med hans unike, sprudlende og upretensiøse tilstedeværelse har ZadeKing spredd positiv energi med låter som «Hola Mamacita», «Ta det rolig» ft. Morgan Sulele, «Kumbaya», og «Høl i potta» med Hagle. Han har også hatt flere radiolistinger på mP3, P3 og P3X og har på veien samlet mer enn 10 millioner streams. Hans ærlige tekster og skinnende personlighet sørger for høy energi på scenen og lav terskel for feststemning i publikum. I år har vi sett han på scenen under årets VG-lista turné og Allsang på Grensen.

Mr Melk gjorde tidligere i år sin artistdebut med låten «Fredag (Digg å være norsk)». Låten har i dag streamet til gull, gikk rett inn på topp 50 og ble liggende i over 2 måneder, med niendeplass som beste notering.

Den australske moromannen flyttet opprinnelig til Norge på grunn av kjærligheten, og har deretter opparbeidet seg en solid følgerskare og fått mye oppmerksomhet. Han ble gjennom pandemien et fenomen, og har blant annet besøkt God Morgen Norge, gjort russeknuter med God Kveld Norge,vært gjest under finalen av Klassequizen på NRK, og blitt omtalt i flere aviser.

Nå er det kosetid, og jeg håper at alle koser seg med låta - på vors, fest, nach eller når de chiller. – Mr Melk

«Ruller Norge rundt» er ute fredag 23.september.

(C) Paulina Kolataj
(C) Paulina Kolataj