Wanna Party? med IMERIKA

IMERIKA har hatt et travelt år siden fjorårets deltagelse i Melodi Grand Prix. Hun spilte to fabelaktige konserter på by:Larm og har slupppet flere singler. Hun tok seg heller ikke pause på nyåret da hun i januar slapp EP’en My Name Is Erika.

Nå er hun aktuell med sin nyeste singel “Wanna Party”, som slippes i morgen.

Låten er skapt for alle som har en festbrems inni sitt eget hode og en hyllest til alle som alltid inviterer andre med ut.

Om låten har IMERIKA dette å si: Da æ va på mitt mørkeste (en av dem:D) sleit æ ekstremt med relasjona. Uansett ka, følt æ mæ aldri invitert eller ønska der om æ ble det, og hver sosial setting ble en indre drakamp. Hadd heldigvis tidenes gjeng rundt mæ, som dro mæ med og invitert mæ ut uansett kor mang gang æ brøyt sammen eller gjemt mæ i skogen under et flashback. Skål!

Vært stuck på sofaen i over 4 mnd med brekt ankel:) rip:) Tre operasjona, 4. etasje, hund og masse ulykke, men prøve no å lær å gå igjen. Har fått tidenes jernfot, da.

Skrev låta med blant annet Hanne, som også va i livet mitt på den tida. Va en brutal og herlig sjølgransking, med en god dose sjølironi. Partyboy Andreyun møtt æ da æ flytta te Oslo, og e det nånn som kan lever legendariske eventyr e det han.

IMERIKA har bakgrunn fra Liverpool Institute for Performing Arts, hvor hun kom inn, til tross for at hun ikke hadde studiekompetanse.

26-åringen byr på et heftig sonisk lydbilde kombinert med brutalt ærlig tekst og en formidling uten like, som har mottatt lovord fra blant annet Dagbladet, VG og Aftenposten.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig

Snow Boyz slipper ny musikk for sommeren – Kom da21.7.2022 14:49:48 CEST | Pressemelding

Snow Boyz har den siste tiden vært i studio og kokt opp låter for å servere fansen i sommer. Fredag 22. Juli slipper brødrene “Kom da”. “Kom da, navnet sier for seg selv. Drip og kommas er alltid velkomne hos oss. Derfor vi sier "Kom da" til drip og kommas. Drip står for stil og kommas står for flus til de som lurer.” sier Snow Boyz. "Vi var i studio med gutta mens vi hørte gjennom noe beats. Wavy var keen på å høre noe Bennochio beats og ba Bennochio sette på sine beats, men han var opptatt med noe annet og hørte ikke på det Wavy ba om. Plutselig ropte Wavy, "Ey Bennochio kom da, sett på noe beats mann" Med en gang han viste oss den første beaten begynte Wavy å synge "Kom da, Kom da". Ja mann, det var sånn låta ble til as.." Fredag 22. Juli slipper duoen endelig ny musikk. De er klare for å gi ut “Kom da”. Tidligere i år gjestet de Tina & Bettina på singelen “Brannbil”. Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, h