Wanna Party? med IMERIKA

IMERIKA har hatt et travelt år siden fjorårets deltagelse i Melodi Grand Prix. Hun spilte to fabelaktige konserter på by:Larm og har slupppet flere singler. Hun tok seg heller ikke pause på nyåret da hun i januar slapp EP’en My Name Is Erika.

Nå er hun aktuell med sin nyeste singel “Wanna Party”, som slippes i morgen.

Låten er skapt for alle som har en festbrems inni sitt eget hode og en hyllest til alle som alltid inviterer andre med ut.

Om låten har IMERIKA dette å si: Da æ va på mitt mørkeste (en av dem:D) sleit æ ekstremt med relasjona. Uansett ka, følt æ mæ aldri invitert eller ønska der om æ ble det, og hver sosial setting ble en indre drakamp. Hadd heldigvis tidenes gjeng rundt mæ, som dro mæ med og invitert mæ ut uansett kor mang gang æ brøyt sammen eller gjemt mæ i skogen under et flashback. Skål!

Vært stuck på sofaen i over 4 mnd med brekt ankel:) rip:) Tre operasjona, 4. etasje, hund og masse ulykke, men prøve no å lær å gå igjen. Har fått tidenes jernfot, da.

Skrev låta med blant annet Hanne, som også va i livet mitt på den tida. Va en brutal og herlig sjølgransking, med en god dose sjølironi. Partyboy Andreyun møtt æ da æ flytta te Oslo, og e det nånn som kan lever legendariske eventyr e det han.

IMERIKA har bakgrunn fra Liverpool Institute for Performing Arts, hvor hun kom inn, til tross for at hun ikke hadde studiekompetanse.

26-åringen byr på et heftig sonisk lydbilde kombinert med brutalt ærlig tekst og en formidling uten like, som har mottatt lovord fra blant annet Dagbladet, VG og Aftenposten.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Subwoolfer, Sabrina Carpenter, Tina og Bettina, Lauv og Ólafur Arnalds!1.7.2022 10:36:22 CEST | Pressemelding

Subwoolfer fyller det utenomjordiske fruktfatet sitt med fersken! Tina og Bettina gir bort musikk-inntektene for bekjemping av formueskatt på Oslo vest Smash Mouth, det ikoniske bandet bak monsterhitene "All Star" og "I’m A Believer" er nå tilbake med sin første utgivelse på fire år. "4th Of July" er en hyllest til bandets favoritthelligdag, nemlig USAs uavhengighetsdag. Med seg på låten har Smash Mouth med seg bandets nyeste medlem og vokalist, Zach Goode. Den anerkjente pianisten Ólafur Arnalds annonserer sitt neste album, some kind of peace – piano reworks med utgivelsen av "Woven Song – piano reworks" med polske Hania Rani. Albumet slippes 28. oktober, og er en omarbeidet versjon av hans 2020 utgivelse, hvor han har invitert musikere fra verden rundt til å skape nytolkninger av hans tidligere verk. Filmmusikken til Minions: The Rise Of Gru, er ute i dag. Albumet er produsert og satt sammen av 2022 Grammy Producer of the Year Jack Antonoff. Minions: The Rise Of Gru inneholder en bla

Subwoolfer fyller det utenomjordiske fruktfatet sitt med fersken!1.7.2022 10:27:10 CEST | Pressemelding

Fredag 1. juli slipper Subwoolfer sin nye låt Melocoton (The Donka Donk Song). Det har vært et hektisk år for bandet med Eurovision, og etter imponerende 20 millioner streams på Give That Wolf A Banana, er etterspørselen på ny musikk skyhøy blant fansen. Hør låten HER. “Etter at Give That Wolf A Banana viste seg å være utrolig viktig for menneskene på jorden og reddet flere liv, er det nå tid for å slippe vår neste singel. Det er på tide å rette blikket mot en mindre kjent frukt, nemlig Melocoton, bedre kjent som fersken. Selv om den ikke vil redde bestemoren din på samme måte som en banan ville ha gjort, er det et viktig steg I Subwoolfers utforskning og forståelse av planeten dere mennesker kaller jorden”, sier Subwoolfer selv om låten. Låten ble selvfølgelig spilt inn på den mørke siden av månen, i Subwoolfers romstudio i et stille hjørne kalt krater Manchester. Melocoton (The Donka Donk Song) følger også med en musikkvideo, som har premiere kl 13:00 i dag. Se den HER. Subwoolfer er