Volkswagen Møller Bilfinans inngår samarbeidsavtale med Gjensidige og Enter

Volkswagen Møller Bilfinans er en av de største aktørene innen bilfinansiering i Norge. Selskapet har gjennom flere år også formidlet gode forsikringsløsninger til Volkswagen-, Audi- og Skoda kunder. For å sikre et best mulig forsikringstilbud har Volkswagen Møller Bilfinans gjennomført en omfattende anbudsprosess hvor flere av de store forsikringsaktører har vært invitert til å delta.
- Vi inngår nå samarbeidsavtale med både Gjensidige og Enter. Dette er selskaper vi kjenner godt, og vi er glade for at avtalene nå er landet for neste periode, sier Arne Lyslo Kristiansen, adm. direktør Volkswagen Møller Bilfinans.

- Vi inngår nå samarbeidsavtale med både Gjensidige og Enter. Dette er selskaper vi kjenner godt, og vi er glade for at avtalene nå er landet for neste periode. Begge selskapene har gode produkter og løsninger, og vi er glade for at de ønsker et samarbeid med oss, sier Arne Lyslo Kristiansen, adm. direktør Volkswagen Møller Bilfinans.

Volkswagen Møller Bilfinans formidler hvert år forsikring til om lag 30.000 - 35.000 kunder.

- Merkeforsikring er et viktig satsningsområde for oss, og mange av våre forhandlere har blitt svært dyktige på dette produktet. Vi har fremforhandlet konkurransedyktige priser og betingelser for alle våre kunder. Gjennom denne løsningen sikrer kundene at de beholder sin merkeoriginale bil dersom man skulle være uheldig og skade bilen, sier Arne Lyslo Kristiansen.

Avtalene signeres denne uken og løper fra og med 1. januar 2020.