Vokser seg stadig større

Den norske elkjeden POWER har åpnet enda en ny butikk.
Varehussjef POWER Tromsø, Lars Hagerup.

18. mars åpnet POWER sin butikk nummer 127 – denne gangen i Tromsø. POWER-butikken er lokalisert i Nord-Norges største kjøpesenter, Jekta, og er på hele 2000 kvadratmeter.

En stor åpningsfest i POWER-ånd var planlagt, men smittevernhensyn gjorde at POWER Tromsø valgte å utsette festen og heller ha en rolig åpning av den nye butikken. Og til tross for en dempet feiring, var varehussjef Lars Hagerup svært fornøyd med tromsøværingenes mottakelse av POWER.

–Det ble en fantastisk åpning med mange besøkende, og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Både kunder og ansatte var flinke til å ivareta sikkerheten med munnbind og god avstand, forteller Hagerup, som har bakgrunn fra blant annet Expert og Rusta.

God start på 2021
POWER har, til tross for nedstengte butikker flere steder i landet, hatt en god start på det nye året.

– Å drive butikk under en pandemi er en daglig utfordring, men vi er blitt godt vant til å snu oss fort rundt, være kreative og finne gode løsninger for kundene våre, slik at de kan handle det de trenger selv om noen av butikkene tidvis er stengt. Kundene har også begynt å venne seg til nye måter å handle på, som med Click & Collect og Drive Thru, sier kommunikasjonssjef i Power, Siri Røhr-Staff.

Varehussjef POWER Tromsø, Lars Hagerup.