Virke inviterer til digitalt konjunkturseminar

Hvordan ser virksomhetene i handels- og tjenestenæringen på tiden fremover? Hvilke politiske grep må til for å øke sysselsettingen, og omstille Norge til en sirkulær økonomi?

Virke presenterer konjunkturtall fra våre bransjer, og unike tall fra vår egen medlemsundersøkelse.

Du møter Ivar Horneland Kristensen, administrerende direktør i Virke og Lars Haartveit, sjeføkonom i Virke.

Dato: Onsdag 16. juni

Tid: 10.00 – 10.30

Sted: Webinar (ikke fysisk oppmøte)

Påmelding: Bruk lenken:

Vi gjennomfører en-til-en intervjuer på telefon i etterkant av fremleggelsen. Ta kontakt for å avtale tid.

Har du spørsmål send epost til ar@virke.no eller ring 943 06 441.

Virke er hovedorganisasjonen for arbeidsgivere i handels- og tjenestenæringen. Det er næringer som står for halvparten av verdiskapingen i Norge. Vi kjemper for våre 24 000 medlemsvirksomheter slik at de er rustet for morgendagen, fordi deres utfordringer er våre utfordringer.

Følg pressemeldinger fra Virke

Siste pressemeldinger fra Virke

Størst økning i sommerhandelen for Vestfold og Telemark8.7.2021 06:30:00 CEST | Pressemelding

Sommeren 2020 ble tidenes beste for store deler av norsk detaljhandel. Virke, Hovedorganisasjonen for handels- og tjenestenæringen, anslår at vi i juli og august i år vil handle for 108 milliarder kroner. Det er snaut 6 milliarder kroner lavere enn i 2020, men 6 milliarder over “normalåret” 2019. Kaldt og vått vær vil være godt nytt for kjøpesentrene, mens sol og varme vil gi økt dagligvaresalg.

Sommerenhandelen viktigere enn julen for flere kommuner i Rogaland8.7.2021 06:30:00 CEST | Pressemelding

Sommerhandelen i Møre og Romsdal økte med 11,4 prosent8.7.2021 06:30:00 CEST | Pressemelding