Vipps så var du fremme

Midt i julestria er det mye å tenke på, og ekstra lett å glemme noe i forbifarten. Og fort gjort å sette seg i taxi uten kort eller kontanter. Men nå kommer du fra A til Å kun med mobilen i hånda, for betalingen gjør du med Vipps.

Alle Oslo Taxis biler tilbyr nå betaling gjennom Vipps, når du er fremme ber du bare om å betale med appen så kommer en forespørsel opp på nummeret som bestilte bilen. Hvis du skal betale gjennom et annet nummer taster du bare inn det i stedet, så kommer forespørselen til din Vipps. Godta, og så var det gjort -og en mindre ting å tenke på i desember.

- Vi jobber hele tiden med å utvikle oss i samarbeid med partnere som også søker gode kundeopplevelser igjennom innovative integrasjoner. Vi ser at Vipps er blitt et naturlig betalingsmiddel og kanskje spesielt hos den yngre generasjonen. De har flere preferanser når de skal velge tjenester, dermed er det viktig for oss å tilby fleksible og sikre betalingsløsninger, sier Lars Mollerud, leder for salg, marked og kommunikasjon i Oslo Taxi.

Vipps er allerede tilgjengelig i Oslo Taxis app Taxifix og er en populær betalingsform for de som vil forhåndsbetale. Men nå kan kundene også betale direkte via Vipps på alle typer turer.

Over 4,3 millioner nordmenn har lastet ned Vipps.

Vipps gjør det veldig, veldig enkelt å betale og ta betalt. Du trenger ingen bankterminal eller kontanter og pengene får du rett inn på konto. Vipps har ingen etableringsgebyr eller abonnementspris.