Vipps så var du fremme

Midt i julestria er det mye å tenke på, og ekstra lett å glemme noe i forbifarten. Og fort gjort å sette seg i taxi uten kort eller kontanter. Men nå kommer du fra A til Å kun med mobilen i hånda, for betalingen gjør du med Vipps.

Alle Oslo Taxis biler tilbyr nå betaling gjennom Vipps, når du er fremme ber du bare om å betale med appen så kommer en forespørsel opp på nummeret som bestilte bilen. Hvis du skal betale gjennom et annet nummer taster du bare inn det i stedet, så kommer forespørselen til din Vipps. Godta, og så var det gjort -og en mindre ting å tenke på i desember.

- Vi jobber hele tiden med å utvikle oss i samarbeid med partnere som også søker gode kundeopplevelser igjennom innovative integrasjoner. Vi ser at Vipps er blitt et naturlig betalingsmiddel og kanskje spesielt hos den yngre generasjonen. De har flere preferanser når de skal velge tjenester, dermed er det viktig for oss å tilby fleksible og sikre betalingsløsninger, sier Lars Mollerud, leder for salg, marked og kommunikasjon i Oslo Taxi.

Vipps er allerede tilgjengelig i Oslo Taxis app Taxifix og er en populær betalingsform for de som vil forhåndsbetale. Men nå kan kundene også betale direkte via Vipps på alle typer turer.

Over 3,5 millioner nordmenn har nå lastet ned Vipps.

Følg saker fra Vipps

Siste saker fra Vipps

Shake shake! Eller….?2.4.2020 11:12:48 CESTPressemelding

Har du prøvd å riste på mobilen for å sjekke saldo uten hell? Da har du gått fem på aprilsnarren fra Vipps. Men det er fortsatt ganske enkelt å vite hvor mye du har på konto – også om de er i forskjellige banker. I Vipps har du muligheten til å legge til totalt 8 betalingskilder, som kan være både kort og konto. Har du derfor flere ulike kontoer du bruker til å betale fra kan det være smart å legge de til i Vipps, og se saldo når du logger inn i appen.