Vinnerne fra årskonferansen til XL-BYGG

XL-BYGGs årskonferanse, BYGG 2023, ble arrangert på Lillestrøm 30.-31. januar og samlet over 50 leverandører i tillegg til alle XL-BYGG-forhandlerne.
Årets XL-BYGG-forhandler 2022:
Årets XL-BYGG-forhandler 2022: Fra venstre: Rune Fossumstuen, Arne Gåssand (begge Mestergruppen), Are Ellingsve (XL-BYGG), Geir Roger Bakken (XL-BYGG Mathisen & Co), Alex Rosen (konferansier), Thomas Skjærvold og Arve Oldertrøen (begge XL-BYGG). Foto: XL-BYGG

Et tilbakelagt 2022 som resulterte i god utvikling for XL-BYGG ble markert på beste måte samtidig som kjedeledelsen delte sine tanker for veien videre med forhandlerne. Byggevare Challenge var en nyvinning og ga en fin variasjon i fagprogrammet sammen de flotte leverandørstandene.

Under festmiddagen tirsdag kveld ble følgende gjeve priser delt ut:

ÅRETS XL-BYGG FORHANDLER
Årets XL-BYGG forhandler 2022 er XL-BYGG Mathisen & Co. Bedriften er en solid virksomhet i sitt lokalmarked og har hatt en formidabel vekst de siste ti årene. De er aktiv bruker av XL-BYGG-konseptet og ferdigstilte i 2022 oppgradert butikk etter XL-BYGG sitt nyeste profilprogram.

ÅRETS LEVERANDØR
Årets leverandør kåres ene og alene av XL-BYGG forhandlerne. Forhandlerne kåret Bygg 1 Produkter AS til årets leverandør 2022. Vinneren fremheves å ha gode produkter, å være suverene på logistikk og leveringsevne, å ha imøtekommende ansatte som gir rask respons og en smidig reklamasjonshåndtering.

ÅRETS BESTE MESSESTAND
Beste messestand i 2023 ble vunnet av Talgø Møretre AS. Vinneren uttaler på egne vegne at de evner å gjøre et traust produkt som trelast spennende. Juryen supplerer med at standen demonstrerer på en fremragende måte produktene og har en sterk visuell identitet der bruken av produktene gir inspirasjon og motivasjon.

Årets XL-BYGG-forhandler 2022:
Årets leverandør 2022:
Årets leverandør 2022: Fra venstre: Tone Throndsen (Mestergruppen), Alex Rosén (konferansier), Baard Ludviksen, Egil Skar (begge Bygg 1), Einar Mørland (Mestergruppen) og Are Ellingsve (XL-BYGG). Foto: XL-BYGG
Beste messestand 2023:
Beste messestand 2023: Fra venstre bak: Terje Høiby, Rune Moe (begge Talgø Møretre), Einar Mørland (Mestergruppen). F.v. midten: Tonje Throndsen (Mestergruppen), Frode Kvist, Roger Luneborg (begge Talgø Møretre), Are Ellingsve (XL-BYGG). Foran f.v. Alex Rosén (konferansier) og Brynjar Ansnes Moe (Talgø Møretre). Foto: XL-BYGG