VING PRESENTERER DOGCATION

Reiselysten er sterkere enn noen gang! Samtidig har mange skaffet seg kjæledyr i løpet av de siste to årene. Ifølge en fersk undersøkelse Ving har gjennomført, har over halvparten av alle nordmenn et kjæledyr i familien nå. Hva gjør man da når man vil reise på ferie igjen? Det har Ving en humoristisk løsning på i filmen Dogcation.

I mai hadde Ving sitt beste salg av reiser på flere år. Det er med andre ord god grunn til å tro at mange nordmenn vil dra utenlands i sommer. Samtidig har 40 % av oss blitt minst ett kjæledyr rikere. Spørsmålet blir da: Hvem skal passe hunden, katten eller papegøyen, hvis vi velger å dra på en 14-dagers pakkereise?

Over en halv million har droppet å reise
Mange kvier seg nemlig for å reise hvis kjæledyret ikke kan være hos en av deres nærmeste. Hele 49 prosent av respondentene har avlyst ferieplanleggingen minst én gang på grunn av kjæledyret sitt. Og 26 prosent av dem som ikke har kjæledyr, mener at ferie er én av grunnene til at de ikke vil ha det ekstra ansvaret.

Dogcation

På bakgrunn av disse tallene har Ving valgt å lage en konkurranse kalt Dogcation, der vinneren får et reisegavekort til en verdi av 30 000,-, så vel som en dyrepassordning til en verdi av 10 000,-. Men det er ikke alt! Alle som deltar får også en kjæledyrsrabatt på 1 000,-, som kan gis til dyrepasseren når de reiser på ferie. Med andre ord, her er alt lagt til rette for at kjæledyrseierne endelig skal få tatt seg sin etterlengtede ferie.

Undersøkelsen ble gjennomført i mai 2022 via Cint

Dogcation er laget i samarbeid med Robert Boisen & Like Minded

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Dogcation filmen

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Ving inngår et treårig partnerskap med flyselskapet BRA/Braathens Regional Airlines16.6.2022 16:37:24 CEST | Pressemelding

Ving, Nordic Leisure Travel Group og flyselskapet BRA har signert en treårig partnerskapsavtale med oppstart i april 2023. Avtalen har en verdi på ca 2 milliarder kroner. Med partnerskapet har Ving muligheten til å vokse, spesielt på de regionale flyplassene og på lang sikt også lansere nye reisemål. Dette er to partnere med ambisiøse bærekraftsmål som nå sammen vil ta neste skritt i omstillingen av charterreiser, blant annet ved å tilby kjøp av biodrivstoff. Kundeopplevelsen vil bli harmonisert med det som Ving allerede tilbyr i sitt eget flyselskap Sunclass Airlines, som servering og salg om bord.