Ving lanserer sommerreiser for 2021

I dag lanserer Ving reiser for neste sommer til de mest populære destinasjonene i Middelhavet.

Dermed er majoriteten av Vings konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C by Sunwing, samt et 30-tall andre hotell, klare til bestilling på ving.no. Flere hotell slippes opp fortløpende.

Destinasjonene som slippes i første omgang er Tyrkia, Kreta, Rhodos, Kypros, Mallorca, Gran Canaria, Skiathos og Madeira.

- Vi gleder oss veldig til å ønske gjester velkommen igjen. Vi ser i både egne og eksterne undersøkelser at mange lengter etter å kunne reise igjen, og vi merker allerede en etterspørsel etter ferier neste sommer, forteller informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Nye hygiene- og sikkerhetsrutiner
Å reise trygt er viktigere enn noen gang. Derfor har Ving lansert en handlingsplan med klare retningslinjer for trygge reiser, som blant annet innebærer å sikre at alle hygiene- og sikkerhetsrutiner lever opp til det høyeste nivået gjennom hele reisen, både på flyreiser, busser, hotell og alle andre aktiviteter. Kundene får i tillegg en avbestillings- og endringsforsikring med på kjøpet når de bestiller en ny reise.

- Vi skal gjøre vårt alle beste for at gjestene våre skal føle seg trygge når de bestiller en reise med oss, og vi håper og tror at nordmenn er klare for å planlegge utenlandsferier igjen, sier Røhr-Staff.

Ving lanserer gratis avbestillings- og endringsforsikring og reiseforsikring for alle nye bestillinger6.3.2020 17:31:12 CETPressemelding

På grunn av Korona-viruset er det mange kunder som spør om vilkårene for avbestilling og endring av reiser. Ving lanserer derfor i dag en trygghetspakke, som innebærer en ekstra reiseforsikring samt mulighet for å avbestille eller endre reisen helt uten kostnader. Trygghetspakken tilbys gratis til alle kunder som bestiller en charterreise med avreise til og med 31. oktober. Trygghetspakken gjelder kun nye bestillinger.