Ving lanserer sommerreiser for 2021

I dag lanserer Ving reiser for neste sommer til de mest populære destinasjonene i Middelhavet.

Dermed er majoriteten av Vings konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C by Sunwing, samt et 30-tall andre hotell, klare til bestilling på ving.no. Flere hotell slippes opp fortløpende.

Destinasjonene som slippes i første omgang er Tyrkia, Kreta, Rhodos, Kypros, Mallorca, Gran Canaria, Skiathos og Madeira.

- Vi gleder oss veldig til å ønske gjester velkommen igjen. Vi ser i både egne og eksterne undersøkelser at mange lengter etter å kunne reise igjen, og vi merker allerede en etterspørsel etter ferier neste sommer, forteller informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Nye hygiene- og sikkerhetsrutiner
Å reise trygt er viktigere enn noen gang. Derfor har Ving lansert en handlingsplan med klare retningslinjer for trygge reiser, som blant annet innebærer å sikre at alle hygiene- og sikkerhetsrutiner lever opp til det høyeste nivået gjennom hele reisen, både på flyreiser, busser, hotell og alle andre aktiviteter. Kundene får i tillegg en avbestillings- og endringsforsikring med på kjøpet når de bestiller en ny reise.

- Vi skal gjøre vårt alle beste for at gjestene våre skal føle seg trygge når de bestiller en reise med oss, og vi håper og tror at nordmenn er klare for å planlegge utenlandsferier igjen, sier Røhr-Staff.

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Norgessuksessen fortsetter – Vings maskoter Lollo & Bernie drar på turné27.4.2021 07:29:32 CEST | Pressemelding

I fjor slo Vings tilbud om «ferie med Lollo & Bernie» på utvalgte Nordic Choice-hotell godt an blant barnefamiliene som valgte å feriere hjemme i Norge. Denne sommeren følger Ving og Nordic Choice Hotels opp med en norgesturné for de populære maskotene. Nå skal Lollo & Bernie på besøk til et titalls kvalitetshotell fra nord til sør i vårt langstrakte land, i tillegg til å ha fast base på Quality Hotel Skjærgården i Langesund og Quality Hotel Expo på Fornebu.

Ving åpner for bestilling av reiser for sommeren 202225.3.2021 15:41:58 CET | Pressemelding

Om litt over en måned er Vings sommersesong i gang, men det er ikke bare årets sommerferie som kan bestilles. Allerede nå ser Ving fremover mot sommersesongen 2022. Og i dag åpnes det for bestilling av neste års sommerreiser til de mest populære reisemålene ved Middelhavet. Det betyr at flere av Vings best likte konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, samt flere andre populære hotell, allerede nå kan bestilles på ving.no. Og flere hotell vil bli lagt ut for salg fortløpende.

Ving bytter ut TV-peisen med TV-reisen25.2.2021 15:22:14 CET | Pressemelding

Den kjente TV-peisen på YouTube har blitt et vanlig innslag i mange norske hjem i det mørke vinterhalvåret. Men akkurat nå er det mange som lengter mer etter sol, varme og hav på sydligere breddegrader enn knitring fra TV-skjermen. Det har Ving gjort noe med, og nå får alle sol- og feriehungrige nordmenn et godt alternativ til TV-peisen. Ving presenterer TV-reisen – et digitalt ferieparadis med minutt for minutt-sendinger fra en eksotisk strand og bølgeskvulp.

Ving innfører generøse avbestillingsvilkår1.2.2021 08:52:53 CET | Pressemelding

Som eneste norske større turoperatør åpner Ving for avbestilling inntil 30 dager før avreise på charterreiser denne våren og forsommeren. De midlertidige avbestillingsvilkårene gjelder for nye bestillinger av en charterreise, med avreise til og med 15. juni 2021. For å møte behovet for fleksibilitet under pandemien, tilbyr Ving allerede muligheten for å endre reisen et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise, samt en unik tilbakebetalingsgaranti på syv dager om reisen skulle blir kansellert.