Ving lanserer sommerreiser for 2021

I dag lanserer Ving reiser for neste sommer til de mest populære destinasjonene i Middelhavet.

Dermed er majoriteten av Vings konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C by Sunwing, samt et 30-tall andre hotell, klare til bestilling på ving.no. Flere hotell slippes opp fortløpende.

Destinasjonene som slippes i første omgang er Tyrkia, Kreta, Rhodos, Kypros, Mallorca, Gran Canaria, Skiathos og Madeira.

- Vi gleder oss veldig til å ønske gjester velkommen igjen. Vi ser i både egne og eksterne undersøkelser at mange lengter etter å kunne reise igjen, og vi merker allerede en etterspørsel etter ferier neste sommer, forteller informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Nye hygiene- og sikkerhetsrutiner
Å reise trygt er viktigere enn noen gang. Derfor har Ving lansert en handlingsplan med klare retningslinjer for trygge reiser, som blant annet innebærer å sikre at alle hygiene- og sikkerhetsrutiner lever opp til det høyeste nivået gjennom hele reisen, både på flyreiser, busser, hotell og alle andre aktiviteter. Kundene får i tillegg en avbestillings- og endringsforsikring med på kjøpet når de bestiller en ny reise.

- Vi skal gjøre vårt alle beste for at gjestene våre skal føle seg trygge når de bestiller en reise med oss, og vi håper og tror at nordmenn er klare for å planlegge utenlandsferier igjen, sier Røhr-Staff.

Ving lanserer tilbakebetalingsgaranti innen 7 dager og enda bedre betingelser for avbestilling og endring av reise23.10.2020 10:53:32 CESTPressemelding

Som eneste norske turoperatør kan Ving nå garantere at kunder som selv avbestiller reisen eller får reisen sin kansellert, får pengene sine tilbake innen 7 dager. Tidligere i år forbedret Ving også avbestillings- og endringsvilkårene sine, slik at kundene blant annet kan endre sin charterreise et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise. Fra og med i dag er det også mulig å avbestille charterreisen helt frem til 60 dager før avreise.