Vindpark Bäckhammar uppförd och överlämnad till KGAL

Hässleholm den 31 augusti 2020

Eolus har färdigställt vindpark Bäckhammar i Kristinehamn och Degerfors kommuner. Samtliga villkor i det avtal Eolus träffat med KGAL avseende uppförande av vindparken omfattande 130 MW är uppfyllda och den driftsatta vindparken har överlämnats till kund.

I oktober 2018 tecknade Eolus avtal med KGAL om försäljning av vindpark Bäckhammar bestående av 31 vindkraftverk varav 22 av modell Vestas V136 4,2 MW och 9 av modell Vestas V150 4,2 MW. KGAL förvärvade samtliga aktier i projektbolaget som ägde rättigheterna till vindparken och tecknade samtidigt avtal med Eolus om uppförande av anläggningen. Etableringen har finansierats av kunden. Affären offentliggjorde via pressmeddelande den 18 oktober 2018. Samtliga villkor för uppförandet av vindparken är nu uppfyllda och slutbetalning har skett. Vindparken kommer att ägas av KGAL ESPF 4, en fond administrerad av KGAL, och deras medinvesterare Kempen Private Markets Fund. Eolus intäktsredovisning för avtalet gällande uppförande av vindparken har skett i enlighet med reglerna i IFRS 15, så kallad succesiv vinstavräkning.

Eolus har fått förtroendet att leverera tekniska och administrativa tjänster avseende vindparken.

KGAL har ordnat byggfinansiering och tecknat ett elhandelsavtal (PPA) med Amazon Web Services för vindparken.

För ytterligare information kontakta:

Per Witalisson, VD, telefon +46 (0)70-265 16 15
Johan Hammarqvist, kommunikationschef, telefon +46 (0)720-50 59 11

Kort om Eolus
Eolus Vind är en av Nordens ledande projektörer av vindkraftsanläggningar. Eolus skapar värden i alla led inom ramen för projektutveckling och drift av vindkraftsanläggningar och erbjuder såväl lokala som internationella investerare attraktiva och konkurrenskraftiga investeringsobjekt i Norden, Baltikum och USA. Sedan starten 1990 har Eolus medverkat vid uppförandet av 615 vindkraftverk med en effekt om över 1 200 MW. Totalt har Eolus driftorganisation kontrakt för att förvalta över 1 300 MW åt kunder varav cirka 745 MW är i drift.

Eolus Vind AB har cirka 26 000 aktieägare. Eolus B-aktie handlas på Nasdaq Stockholm Mid Cap.

För mer information om Eolus, besök gärna www.eolusvind.com

Millicom CEO Mauricio Ramos to be keynote speaker at GSMA Thrive Latin America30.11.2020 21:00:00 CETPress release

Millicom CEO Mauricio Ramos to be keynote speaker at GSMA Thrive Latin America Luxembourg, November 30, 2020 – Millicom, a leading provider of cable and mobile services operating as TIGO in Latin America, is pleased to announce that CEO Mauricio Ramos will present at GSMA Thrive Latin America as an invited keynote speaker on December 2. As a global leader in the telecommunications sector, Mr. Ramos will discuss the importance of accelerating connectivity to reinvigorate economies in Latin America and its positive effect on communities. GSMA Thrive Latin America brings together Latin America’s policymakers, digital leaders, and innovators to uncover the opportunities of emerging next-generation technologies and inspire thought leadership to solve the challenges of realizing a truly connected world. Mr. Ramos’s keynote presentation at GSMA Thrive Latin America is scheduled for Wednesday, December 2 at 10:00 a.m. ET. Free registration and the keynote can be accessed here [LINK]. -END- For

GOGL – Declaration of options30.11.2020 19:40:09 CETPress release

The Board of Golden Ocean Group Limited (NASDAQ and OSE: GOGL) (“Golden Ocean” or the “Company”) announced an option holder has exercised options to acquire 50,000 shares in the Company in accordance with the terms previously disclosed. The option exercise will be settled in full with treasury shares held by the Company. Following the delivery of the shares, Golden Ocean will hold a total of 945,000 treasury shares. November 30, 2020 Hamilton, Bermuda The Board of Directors Golden Ocean Group Limited This information is subject to the disclosure requirements of section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Saudi Arabian Oil Company and Shell & AMG Recycling B.V. Sign Agreement to Explore the Feasibility of Building a Recycling “Supercenter” in The Kingdom of Saudi Arabia30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Amsterdam, 30 November 2020 (Regulated Information) --- The Saudi Arabian Oil Company (Saudi Aramco), Shell & AMG Recycling B.V. signed a memorandum of understanding (MOU) to evaluate the feasibility of creating a venture in support of Saudi Arabia’s (“The Kingdom”) vision to maximize value from its vast natural resources. The Kingdom is becoming a globally important region for the supply and demand of vanadium, and desires to enable the development of a world class vanadium recycling industry. In support of this initiative, Shell & AMG Recycling B.V., along with Shell Catalysts & Technologies, will explore the feasibility of building a catalyst manufacturing and recycling “supercenter” in The Kingdom. This “supercenter” will enable Saudi Aramco to refine its crudes in an environmentally sustainable manner through the manufacturing of fresh residue upgrading catalysts required to convert heavy oil fractions into valuable products and recycling the resulting spent catalysts and gasifica

Orange Belgium expands its Executive Committee with Isabelle Vanden Eede as Chief Brand, Communication & CSR Officer and Bart Staelens as Chief Transformation & Customer Experience Officer30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Press release Brussels, November 30, 2020 Orange Belgium expands its Executive Committee with Isabelle Vanden Eede as Chief Brand, Communication & CSR Officer and Bart Staelens as Chief Transformation & Customer Experience Officer Orange Belgium's Board of Directors validated the nomination of Isabelle Vanden Eede as Chief Brand, Communication & CSR Officer and Bart Staelens as Chief Transformation & Customer Experience Officer, both starting December 1, 2020. Isabelle Vanden Eede, 45 years old, has 23 years of branding and communication experience. She started her career at Ogilvy & Mather Advertising, managing the agencies’ telecom clients. She continued to refine her communication skills at VVL BBDO and Famous agencies, before joining Mobistar in 2010 to be responsible for the residential communication. For the past 10 years Isabelle evolved to Brand & Communication Director, responsible for the rebranding from Mobistar to Orange Belgium. Known for her strategic skills and broad exp

PRESS RELEASE: BIGBEN: Half year results 2020/2130.11.2020 18:00:00 CETPress release

Bigben Press release Lesquin, 30 November 2020 18:00 Half year results 2020/21: ·Current Operating Income: 16.9 M€ (+26.4%) i.e. 12.5% of sales ·Net result: 9.7 M€ (+16.7%) Rise of target for FY 2020/21 Current Operating Income rate: > 12% BIGBEN INTERACTIVE (ISIN FR0000074072) today releases its consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/202009/2019 ChangeSales135.8127.0+6.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 57.3 42.3% 33.4 24.6% 54.9 43.2% 27.7 21.8%+4.4% +20.5% Current operating income In % of Sales Non recurrent items16.9 12.5% (2.3)13.4 10.5% (1.5) +26.4% Operating result In % of Sales14.7 10.8%11.9 9.4%+23.2%Financial result Including currency gain (loss)(1.2) (0.7)(1.0) (0.3) Earnings before tax In % of Sales13.5 9.9%10.9 8.6%+23.0%Tax(3.7)(2.6)Net result for the period In % of Sales9.7 7.2%8.3 6.6% +16.7% Of which Minori

PRESS RELEASE: NACON: Strong increase in profitability in 1st half30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Nacon Press release Lesquin, 30 November 2020, 18:00 hrs Strong increase in profitability in 1st half: ·Current Operating Profit : 15.7 M€ (+47.3%) i.e. 18.2% of sales ·Net Result: 9.6 M€ (+46.7%) Outlook: New Upward revision of FY 2020/21 sales: 160-170 M€ NACON (ISIN FR0013482791) today releases its audited consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/2020 09/2019 (3) ChangeSales86.663.7+35.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 45.3 52.3% 30.4 35.1% 39.2 61.5% 23.5 37.0%+15.5% +29.2%Current operating income EBITA In % of Sales Non recurrent items (including Bonus Shares)15.7 18.2% (1.8)10.7 16.8% (1.0) +47.3% Operating result In % of Sales13.9 16.1%9.7 15.2%+43.3%Financial result Including currency gain (loss)(0.8)(0.5) Earnings before tax In % of Sales13.1 15.2%9.3 14.5%+41.8%Tax(3.6)(2.7)Net result for the period In % of Sales9.