Viktig påminnelse fra Ingrid Lovise

Fredag 19. august slipper Ingrid Lovise singelen «Wild» på Drabant. Det er en frisk og smakfull påminnelse om hvor viktig det er å ikke la andres ondsinnede kommentarer påvirke ditt eget syn på deg selv.

Wild artwork

«Ikke la andre bestemme din egenverdi.»

Ingrid Lovise varsler nye takter med sin singel «Wild». Dette er første låt ut fra hennes andre album, og den unge artisten har tydelig vokst siden debutalbumet «Half of Her Heart & the Other Part» kom ut i fjor.
Hennes nye samarbeidspartner, produsent og pianist Martin Vinje, bidrar til et friskt og delikat lydbilde som driver Ingrid Lovises tekst og melodi fremover på en fengende måte.
«Wild» handler om å innse at noens påstander om en selv er feil. Videre å se at en kan heve seg over dette, og gå videre fra noen som bare spiller spill med en og får en til å føle seg dum og klønete.
«Wild» er toneangivende for hva vi kan vente oss fra Ingrid Lovise fremover. En en ærlig og modig tilnærming i en enda friskere stil.

«Wild» fra Ingrid Lovise er tilgjengelig fra fredag 19. august

Wild artwork
Ingrid Lovise (c) Alexander Sylte/Syltefoto

Erika Norwich slipper "Til lillebror" etter massiv respons på TikTok21.9.2022 08:30:00 CEST | Pressemelding

Erika Norwich har lengre fartstid i den norske musikkbransjen enn man kanskje skulle tro. Med deltagelser i både MGP og Idol har den unge trønderen vist nordmenn flere sider av seg selv, men det var ikke før hennes TikTok-konto skjøt fart i 2021 og 2022 at publikum skulle bli kjent med Erika på en helt ny måte. 22-åringen synes det kan være lettere å si det hun vil si gjennom musikk og har lenge prøvd å skrive en sang til sin 12 år yngre lillebror, Teodor. Som mange andre søsken har de et spesielt bånd, og låten er et løfte fra storesøster til lillebror.