Viktig informasjon til våre kunder

Det norske Utenriksdepartementet fraråder nå alle ikke-nødvendige reiser til utlandet. Dette reiserådet gjelder alle land i verden. Vi har derfor besluttet å stoppe all trafikk fra Norge fra og med i dag, til og med 14. april.

Til alle våre norske kunder som er ute på reise akkurat nå, dere vil returnere til Norge som planlagt, dersom ikke annet er kommunisert. Vi får veldig mange henvendelser akkurat nå. Dersom du har en reise med oss i løpet av de neste 4 ukene så vil vi forsøke å finne gode reisealternativer til deg, du vil få tilbud om endring eller avbestilling.

Vi beklager ulempene dette medfører og vi ber deg vente til vi tar kontakt med deg for mer informasjon om din reise.

Kofferten står klar, nå skal nordmenn ut å reise - vekst i reisesalget i hele landet14.4.2021 13:00:00 CEST | Pressemelding

Siste salgstall fra TUI viser at reiselysten fester seg i hele landet, og reisearrangøren melder om nær dobling i feriesalget den siste uken. Den største andelen av de reisende ønsker å reise til utlandet fra og med september, tallene viser vekst i alle sesonger som ligger ute til salg. Skolenes høstferier og juleferier er veldig populært blant barnefamilier, og jevnt over kjøper nå nordmenn dyrere ferieprodukter enn normalt.