Avarn Security

Vidar Berg utnevnt til ny konsernsjef i Nokas etter at Heine Wang fratrer rollen.

Konsernsjef Heine Wang har meddelt styret at han ønsker å fratre stillingen som konsernsjef i Nokas og isteden, som styreleder i Nokas cash-virksomheten, utvikle denne virksomheten videre. Strategien med å etablere forretningsområdet Cash som et selvstendig selskap, styrkes dermed ytterligere.

Vidar Berg er ny konsernsjef i Nokas AS etter at Heine Wang nå  fratrer rollen.
Vidar Berg er ny konsernsjef i Nokas AS etter at Heine Wang nå fratrer rollen.

Vidar Berg konstituert som ny konsernsjef i Nokas

Vidar Berg er utnevnt som ny konsernsjef, og tiltrer rollen umiddelbart. Berg har vært en del av konsernledelsen siden 2014, og har frem til nå vært konserndirektør i Security-divisjonen i Nokas.

Styreleder Amund Skarholt i Nokas sier:

" Heine er en av grunnleggerne i selskapet og har gjennom 32 år ledet selskapet frem til hva det er i dag, et selskap med en sterk nordisk markedsposisjon med rundt 8 milliarder kroner i omsetning og 17000 ansatte. Han har også, i alle disse årene, vært en av pådriverne i å utvikle sikkerhetsbransjen i positiv retning. Styret takker ham for innsatsen og ønsker ham lykke til i sin nye rolle og posisjon."

Kontakter

For mer informasjon - kontakt styreleder i Nokas, Amund Skarholt, amskarho@online.no

Vidar Berg er ny konsernsjef i Nokas AS etter at Heine Wang nå  fratrer rollen.
Vidar Berg er ny konsernsjef i Nokas AS etter at Heine Wang nå fratrer rollen.

Om Avarn Security

Avarn Security
Alf Bjerkes vei 1

915 02580http://www.avarnsecurity.no

Avarn Security (tidligere Nokas) er en ledende nordisk sikkerhetsleverandør til offentlige og private virksomheter samt til privatmarkedet. Som totalleverandør spenner våre leveranser seg fra vakttjenester, alarm- og tekniske sikkerhetsløsninger, industrivern og sikkerhetsberedskap til kontroll- og rådgivningstjenester.

Konsernet har rundt 16.000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Finland og forventer å omsette for NOK 8.1 milliarder i 2020. Våre kjerneverdier; Pålitelighet, Samarbeid, Handlekraft og Engasjement, er forankret i vår arbeidshverdag og er en rettesnor for all vår virksomhet. Trygghet og sikkerhet for våre kunder står alltid i fokus – vi trygger mennesker og verdier.

Følg saker fra Avarn Security

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Avarn Security på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Avarn Security