Norsk ArbeidsmandsforbundNorsk Arbeidsmandsforbund

Vi må skape for å kunne dele

Norsk Arbeidsmandsforbund og Industri Energi ønsker å invitere deg til et seminar om de tilgjengelige mineralressursene med fokus på nordområdene. Tid: 21. mars 2019, kl. 15.00-18.30. Sted: Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, Oslo.

15.00 – 15.10 - Åpning ved Anita Johansen og Frode Alfheim.
15.10 – 15.45 - Kartlegging av havbunnsmineraler i den nordlige kontinentalsokkel
v/ Harald Brekke, Senior Geologist, Oljedirektoratet
15.45 – 16.20 - Mineraler i nord v/ Jan Sverre Sandstad, lagleder for mineralressurser, NGU
16.20 – 16.40 - Pause
16.40 – 16.55 - Terje Wikstrøm, Ordfører i Kvalsund
16.55 – 17.10 - Jonas Gahr Støre, Arbeiderpartiet
17.10 – 17.25 - Kjersti Bergstø, Sosialistisk Venstreparti
17.25 - 17.40 - Hans-Christian Gabrielsen. LO - leder
17.40 – 17.55 - Fredrik Hauge, Daglig leder Bellona
17.55 – 18.20 - Spørsmål/debatt
18.20 – 18.30 – Oppsummering

Vennligst send påmelding til: inger.hoff@industrienergi.no innen
19. mars.

Seminaret vil bli live streamet. Det vil bli enkel servering.