Vi klargjør for snarlig gjenåpning, nå lanserer vi i Sandefjord!

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. 1.Februar kommer vi til Sandefjord! Hos oss kan arbeidsgivere i HORECA enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering tilbyr vi personell med kvalitet. Time2Staff er en app som gjør det enklere for bedrifter å hente inn bemanning, samtidig som det forenkler veien ut i arbeidslivet for de som ønsker fast jobb.

Vi har drevet tradisjonelle bemanningsbyråer i Bergen og Oslo lenge.

Vi fjerner det fordyrende mellomleddet som bemanning og rekrutteringsselskapet idag er:
• Fast pris pr time for utleie.
• Heving av lønnsnivået.
• Bonus til ansatte som får god rating.
• Gratis rekruttering til dine faste stillinger.
• Bidrar til integrering og mangfold.
• Forenkler veien ut i arbeidslivet til fast stilling.
• Jobber aktivt for å motvirke svart arbeid.

Vi samler alt i en fleksibel og enkel app:

• Rating av personal
  • Åpen 24/7
  • Live oversikt over inn og utstempling.
  • Du velger selv hvem som skal få din jobb.
  • Fri avbestilling av bestilt personell inntil 4 timer før jobbstart.
  • Fastpris per time.
  • Vi betaler bonus til de ansatte som du rater høyt.
  • Vi har digitale opplæringskurs for å heve kvaliteten på personalet.

Grunderne bak Time2Staff er selskapene Aktiv Serviceutleie AS og Kokke & Serveringstjenester AS som er veletablerte i Oslo og Bergen innen rekruttering og utleie til HORECA. Alt basert på en visjon om å revolusjonere serveringsbransjen med en helautomatisert app for å få tak i ekstra personell på en rask og enkel måte.

Time2Staff news for our staff!2.3.2022 17:05:50 CET | Aktuelt

We are now experiencing that society is opening up and customers are re-opening. Many of you are at work daily, while others have to wait a little longer to get started. Time2Staff is launched in Norway in the following cities: - Bergen - Oslo - Stavanger - Trondheim - Sandefjord Next week we launch in Gothenburg, Sweden. In the near future, we will focus on the industries we are established in and take even larger market shares in the Hotel, Restaurant and Catering industry. We will get to other industries soon.

Nyhetsbrev fra Time2Staff - Gjenåpning =D2.2.2022 08:00:00 CET | Aktuelt

Godt nyttår! På ny skal vi inn i et år med utfordringer rundt covid-19. Forhåpentligvis blir likevel 2022 et år hvor vi skal ta igjen det «tapte» og møtes oftere. Vi vet at kundene våre har slitt gjennom pandemien og mistet mye av sitt eget personell til andre bransjer. Time2Staff skal jobbe aktivt også i 2022 for å gjøre det enda enklere å skaffe personell. Ved å bruke oss får våre kunder forutsigbarhet og fleksibilitet. Avbestilling inntil 4 timer før jobben starter og mulighet til å rekruttere vårt personell til kunders egne faste stillinger helt gratis.