Vi er i full gang med å løse personalmangelen, nå lanserer vi i Stavanger!

Vi har drevet tradisjonelle bemanningsbyråer i Bergen og Oslo lenge.

Vi fjerner det fordyrende mellomleddet som bemanning og rekrutteringsselskapet idag er:
• Fast pris pr time for utleie.
• Heving av lønnsnivået.
• Bonus til ansatte som får god rating.
• Gratis rekruttering til dine faste stillinger.
• Bidrar til integrering og mangfold.
• Forenkler veien ut i arbeidslivet til fast stilling.
• Jobber aktivt for å motvirke svart arbeid.

Vi samler alt i en fleksibel og enkel app:

• Rating av personal
  • Åpen 24/7
  • Live oversikt over inn og utstempling.
  • Du velger selv hvem som skal få din jobb.
  • Fri avbestilling av bestilt personell inntil 4 timer før jobbstart.
  • Fastpris per time.
  • Vi betaler bonus til de ansatte som du rater høyt.
  • Vi har digitale opplæringskurs for å heve kvaliteten på personalet.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Forklaringsvideo for kunderVideokanal

Time2Staff er en unik digital plattform som knytter arbeidsgivere sammen med arbeidssøkere. Hos oss kan kundene våre leie inn personell på timen, når de vil og når de vil. Behov for faste ansatte? Lei inn i noen timer for å prøve ut, og ansett helt kostnadsfritt når du selv ønsker. Time2Staff fjerner det fordyrende mellomleddet et bemanning og rekrutteringsselskap er. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie.

Grunderne bak Time2Staff er selskapene Aktiv Serviceutleie AS og Kokke & Serveringstjenester AS som er veletablerte i Oslo og Bergen innen rekruttering og utleie til HORECA. Alt basert på en visjon om å revolusjonere bemanningsbransjen med en helautomatisert app for å få tak i ekstra personell på en rask og enkel måte.Time2Staff starter driften sin mot HORECA (Hotell, restaurant og cateringbransjen) i Norge, men vil utvide mot nye bransjer og land med sitt unike konsept.

I Juni 2021 hentet vi 3,4 millioner av 125 nye eiere i folkefinansieringskampanje hos Dealflow.

Servitører, kokker og bartendere i kø for å jobbe i Trondheim!5.11.2021 09:00:00 CET | Aktuelt