VGTV får åtvaring frå Medietilsynet etter brot på reklamereglane
VGTV får åtvaring frå Medietilsynet etter å ha brote regelen om merking av produktplassering i fleire program. – Regelen er laga for å gjere sjåarane merksame på at eit produkt er plassert i eit redaksjonelt program mot betaling, seier Hanne Nistad Sekkelsten, direktør for juridisk og regulatorisk avdeling i Medietilsynet.

I fleire av episodane i VGTV av «Spårtsklubben» og «Harm & Hegseth» som Medietilsynet kontrollerte, mangla merkinga av produktplasseringa, eller ho var ikkje tydeleg nok. I nokre av episodane av «Harm & Hegseth» hamna i tillegg produktplasseringsmerket over aldersmerkinga.
Kringkastingslova seier at produktplassering som hovudregel er forbode, men tillèt likevel produktplassering i somme program, som sportsprogram og lette underhaldningsprogram. Da skal sjåarane på ein tydeleg måte gjerast merksame på at programmet inneheld produktplassering, både når programmet begynner, når det sluttar, og etter eit reklameavbrot.
VGTV er einig i vurderingane frå Medietilsynet
VGTV opplyser til Medietilsynet at feilen kjem av svikt i gjennomføringa og oppfølginga av rutinane i selskapet, trass i at VGTV fekk åtvaring for brot på den same lovregelen før jul i fjor. Ifølge VGTV er alle rutinar no gått gjennom og kommunisert enda ein gong, og det er utarbeidd ei sjekkliste som eit ledd i kvalitetssikringa.
– Av omsyn til sjåarane er det viktig at reglane om produktplassering blir følgde. Fordi VGTV har brote ein viktig regel om produktplassering i kringkastingslova på nytt, gir Medietilsynet no ein sanksjon i form av åtvaring, seier Sekkelsten.
Medietilsynet kan gi åtvaring og gebyr som sanksjon ved brot på kringkastingslova.
Nøkkelord
Kontakter
Nina Bjerkekommunikasjonsrådgiver og pressekontakt
Tel:+47 419 34 154nina.bjerke@medietilsynet.noOm Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder barn og unge i bruk av digitale medier, fører tilsyn med aldersgrenser for film, forvalter støtteordninger, fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kultur- og likestillingsdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Ny rapport fra Medietilsynet: Mange får med seg nyheter, men færre er på tradisjonelle plattformer6.5.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
De fleste følger med på nyheter, men færre bruker tradisjonelle plattformer i sitt daglige nyhetskonsum. Det viser Medietilsynets nye rapport om status for bruksmangfoldet.
Stian Barsnes-Simonsen blir ny kommunikasjonssjef i Medietilsynet24.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemelding
Stian Barsnes-Simonsen (46) er ansatt som ny kommunikasjonssjef i Medietilsynet.
Forbod mot reklame i radio og tv i påska16.4.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar desse dagane.
Endra aldersgrense på ny familiefilm etter tilsyn11.4.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Den nye kinofilmen “Hundemannen” har fått ny aldersgrense etter at Medietilsynet har ført tilsyn med han. Filmen har nå aldersgrense 6 år mens den først var merka “tillaten for alle”.
Endringer i kringkastingsregelverket: Nye reklameregler og økte krav til universell utforming fra 1. mai4.4.2025 12:10:19 CEST | Pressemelding
Oppmykning i reglene for reklame, sponsing og produktplassering er blant lovendringene som gjelder for norske kringkastere og strømmetjenester fra 1. mai. Samtidig blir det skjerpede krav til universell utforming.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom