Adonis

Verdensomspennende leverandør av løsninger for HR og lønn, lanserer nytt forretningsområde

Mange bedrifter innser at det både er praktisk og lønnsomt å overlate sine utfordringer omkring avlønning til spesialister. Reglene blir stadig flere, mer komplekse og tidsfristene er knappe. Adonis, som har utviklet lønns- og personalsystem for det norske og internasjonale marked gjennom 3 årtier, lanserer nå en skyløsning som tilbyr norske bedrifter å ta hånd om de mange krevende oppgavene innenfor dette området.

Skybaserte lønns- og personaltjenester fra Adonis:

Løsningen bygger på en fullintegrert teknologisk plattform for personaladministrasjon og lønn, bygget på Microsoft Azure©™. Adonis har et team av erfarne konsulenter som tar hånd om det praktiske arbeidet, mens bedriften får full innsikt og kontroll gjennom alle faser og deltar i den grad det er ønskelig.

- Vår modell er kostnadseffektiv og fleksibel. Vi kan gå inn som en fullverdig partner for hele lønns- og personalområdet, eller vi kan kun være en ekstra ressurs å spille på under sykefravær, i ferier og i andre perioder med høyt arbeidspress på egne ansatte, sier Autorisert Regnskapsfører Bente Kviteberg i Adonis.

Planleggingsverktøy og kompetanse!

Adonis’ HR Suite inneholder delsystemer for søkerportal, ansattportal, elektronisk timefangst og reiseregning. Løsningen har dessuten andre moduler som tar seg av bl.a. prosjektrelatert ressursplanlegging, sykefravær, reiseadministrasjon og kompetansehåndtering. I tillegg kan bedriften selv fritt definere og bygge inn delsystemer for egne HR-prosesser etter ønske.

- Med Adonis’ driftskonsept kan bedriftens egne medarbeidere fokusere på hva de er gode på; disponering av menneskelige ressurser for planlegging og oppfølging av inntektsgivende arbeid, sier Bente Kviteberg, som er ansvarlig for Adonis' nye forretningsområde.

Om Adonis

Adonis
Røo 91
5457 Høylandsbygd i Kvinnherrad

+47 53 48 23 00https://www.adonis.no/

Adonis AS er et norsk programvarehus som har etablert seg som en ledende leverandør av integrerte HR og lønnssystemer til norsk og internasjonal shipping og offshore. Familiekontrollert og privat drift gjennom mer enn 30 år har gitt selskapet en høy grad av kompetanse og kundelojalitet. Fra hovedkvarteret i fjordlandskapet sør for Bergen styres en verdensomspennende organisasjon med teammedlemmer i Norge, Ukraina, Filippinene, USA og Storbritannia.

Følg saker fra Adonis

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Adonis på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.