Verdensmester i innholdsmarkedsføring – nok en gang!

I Content Marketing Awards (CMA) deltar byråer fra hele verden, og til årets konkurranse ble det sendt inn arbeider fra nesten 150 byråer i 25 land.
Med 16 nominasjoner hadde Geelmuyden Kiese allerede før gårsdagens kåring i London befestet sin posisjon som et av verdens ledende byråer innen content marketing.
Selve prisutdelingen ble akkurat den festen man hadde drømt om. I konkurranse med de beste byråene og markedsførerne i bransjen stakk GK av med hele fem gull, ett sølv og tre bronse.
Seniorkreatørene Trygve Andreas Tønnessen og Morten Andresen, digital rådgiver Christoffer Lorang Dahl og kreativ leder Ole Henrik Stubberud mottok utmerkelsene i London på vegne av Geelmuyden Kiese.
– I konkurranse med globale merkevarer som Harley Davidson, John Lewis, British Airways og Waitrose er det utrolig morsomt at våre kreative kampanjer får slik oppmerksomhet. Det gjør meg stolt på vegne av de fantastisk dyktige menneskene i GK, sier Ole Henrik Stubberud.
Arbeidene som ble tildelt edelt metall var følgende:
72 timer, kampanje for egenberedskap for DSB
No nudes for you, kampanje for Bufdir
Sett spillerfaring på CV-en, kampanje for Manpower
Geelmuyden Kiese fikk priser i følgende kategorier:
Best Partnership – Gull – 72 timer, for DSB
Best Use of Content Within Media Relations – Gull – 72 timer, for DSB
Best Branded Podcast – Gull – 72 timer, for DSB
Best Use of Data & Insight – Gull – Sett spillerfaring på CV-en, for Manpower
Best Use of Imagery – Gull – Sett spillerfaring på CV-en, for Manpower
Best Content Campaign – Sølv – 72 timer, for DSB
Best Use of Innovative Technology – Bronse – No Nudes For You, for Bufdir
Best Use of Influencer Communications – Bronse – No Nudes For You, for Bufdir
Best Specialist – Bronse – 72 timer, for DSB
Geelmuyden Kiese var også nominert for to kampanjer for Vy, henholdsvis «Pendlerbyttet» og «Opplev byen», for kampanjen «The pitch» for Yara International, og «Min grønne utfordring», kampanje for Oslo europeisk miljøhovedstad.
For mer informasjon
Hans Geelmuyden
mobil 902 03 484
epost hans.geelmuyden@gknordic.com
Ole Henrik Stubberud
mobil 932 19 747
epost ole.stubberud@gknordic.com
Kontakter
Hans GeelmuydenSenior partner og sjef i GKG
Tel:+47 902 03 484hans.geelmuyden@gknordic.comBilder
Om Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese er Skandinavias største kommunikasjonsbyrå med kontorer i Oslo, Bergen, København og Stockholm. Selskapet ble etablert i 1989 av Hans Geelmuyden og Jo Kiese. Det som i sin tid startet som et PR-byrå, er i dag et ekte fullservice byrå som forener samfunnskommunikasjon og markedskommunikasjon. GK har 140 ansatte totalt, og 86 ansatte i Norge, med tjenester innenfor PR, public affairs, finansiell kommunikasjon, merkevareutvikling, reklame, innholdsmarkedsføring, film og digital kommunikasjon.
Følg pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Erfaren ringrev med 12 år på Stortinget blir rådgiver: Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese12.9.2025 09:53:47 CEST | Pressemelding
Molde/Oslo, 12. september 2025 – Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese og etablerer egen rådgivningsvirksomhet med base i Molde og Oslo. Han vil arbeide bredt mot privat og offentlig sektor, med særlig fokus på kystnæringene, havbruk, industri, finans og samferdsel – områder han kjenner godt fra politikken og tiden som stortingsrepresentant.
Hvem blir Norges neste statsminister?4.9.2025 08:41:02 CEST | Pressemelding
I dag er det bare fire dager unna valget – og stemningen i velgermassen er i bevegelse. Sammen med Markedsanalyse i Virke, Strategi- og analyseforeningen og Geelmuyden Kiese, Altinget.no, og Trekanten Bar – Oslos nye Tostrupkjelleren på onsdager – inviterer vi til en kveld med toppolitikere, dagsaktuelle målinger og de klokeste analytiske hodene, og stiller de viktigste spørsmålene!
EY vinner Gullpollen14.8.2025 12:57:50 CEST | Pressemelding
EY vinner prisen for beste bruk av kreativitet under Arendalsuka for sin visuelt imponerende og tankevekkende installasjon om fremtidens klima og økonomi.
Gullpollen: Skal kåre beste oppmerksomhetsskaper i Arendal igjen4.7.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
For andre gang skal prisen Gullpollen deles ut til den aktøren som er best til å bruke kreativitet til å få frem sitt budskap.
Hvem blir Norges neste statsminister?2.7.2025 12:12:40 CEST | Pressemelding
Den 4. september er vi bare fire dager unna valget – og stemningen i velgermassen er i bevegelse. Sammen med Markedsanalyse i Virke, Strategi- og analyseforeningen og Geelmuyden Kiese, Altinget.no, og Trekanten Bar – Oslos nye Tostrupkjelleren på onsdager – inviterer vi til en kveld med toppolitikere, dagsaktuelle målinger og de klokeste analytiske hodene, og stiller de viktigste spørsmålene!
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom