Geelmuyden Kiese

Verdensmester i innholdsmarkedsføring – nok en gang!

Del
Gullregnet fortsetter for Geelmuyden Kiese. I årets International Content Marketing Awards (CMA) i London ble man hedret med fem gull, ett sølv og tre bronse – mest av alle deltakende byråer.

I Content Marketing Awards (CMA) deltar byråer fra hele verden, og til årets konkurranse ble det sendt inn arbeider fra nesten 150 byråer i 25 land.

Med 16 nominasjoner hadde Geelmuyden Kiese allerede før gårsdagens kåring i London befestet sin posisjon som et av verdens ledende byråer innen content marketing.

Selve prisutdelingen ble akkurat den festen man hadde drømt om. I konkurranse med de beste byråene og markedsførerne i bransjen stakk GK av med hele fem gull, ett sølv og tre bronse.

Seniorkreatørene Trygve Andreas Tønnessen og Morten Andresen, digital rådgiver Christoffer Lorang Dahl og kreativ leder Ole Henrik Stubberud mottok utmerkelsene i London på vegne av Geelmuyden Kiese.

– I konkurranse med globale merkevarer som Harley Davidson, John Lewis, British Airways og Waitrose er det utrolig morsomt at våre kreative kampanjer får slik oppmerksomhet. Det gjør meg stolt på vegne av de fantastisk dyktige menneskene i GK, sier Ole Henrik Stubberud.

Arbeidene som ble tildelt edelt metall var følgende:

72 timer, kampanje for egenberedskap for DSB

No nudes for you, kampanje for Bufdir

Sett spillerfaring på CV-en, kampanje for Manpower

Geelmuyden Kiese fikk priser i følgende kategorier:

Best Partnership – Gull – 72 timer, for DSB
Best Use of Content Within Media Relations – Gull – 72 timer, for DSB
Best Branded Podcast – Gull – 72 timer, for DSB
Best Use of Data & Insight – Gull – Sett spillerfaring på CV-en, for Manpower
Best Use of Imagery – Gull – Sett spillerfaring på CV-en, for Manpower

Best Content Campaign – Sølv – 72 timer, for DSB

Best Use of Innovative Technology – Bronse – No Nudes For You, for Bufdir
Best Use of Influencer Communications – Bronse – No Nudes For You, for Bufdir
Best Specialist – Bronse – 72 timer, for DSB

Geelmuyden Kiese var også nominert for to kampanjer for Vy, henholdsvis «Pendlerbyttet» og «Opplev byen», for kampanjen «The pitch» for Yara International, og «Min grønne utfordring», kampanje for Oslo europeisk miljøhovedstad.

For mer informasjon

Hans Geelmuyden
mobil 902 03 484
epost hans.geelmuyden@gknordic.com

Ole Henrik Stubberud
mobil 932 19 747
epost ole.stubberud@gknordic.com

Kontakter

Bilder

Om Geelmuyden Kiese

Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese
St. Olavs plass 5
0105 Oslo

481 88 800http://www.gknordic.no

Geelmuyden Kiese er Skandinavias største kommunikasjonsbyrå med kontorer i Oslo, Bergen, København og Stockholm. Selskapet ble etablert i 1989 av Hans Geelmuyden og Jo Kiese. Det som i sin tid startet som et PR-byrå, er i dag et ekte fullservice byrå som forener samfunnskommunikasjon og markedskommunikasjon. GK har 140 ansatte totalt, og 86 ansatte i Norge, med tjenester innenfor PR, public affairs, finansiell kommunikasjon, merkevareutvikling, reklame, innholdsmarkedsføring, film og digital kommunikasjon. 

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye