Amway

Verdensledende vitaminprodusent lanserer kosttilskuddet Balance Within

Det nye kosttilskuddet Nutriway Balance Within fungerer som en støtte for immunsystemet. Kosttilskuddet kommer i poser som lett kan inntas når man er på farten. Produktene inneholder B6 og B9 (folsyre) samt melkesyreproduserende bakterier og kan kjøpes via Amway.no.

Merket Nutriway, med verdens mest solgte vitaminer og kosttilskudd, lanserer Nutriway 'Balance Within'. Produktet passer alle som har en aktiv hverdag med høyt tempo, og som samtidig vil leve et balansert og sunt liv. Kosttilskuddet inneholder melkesyreproduserende bakterier og to typer B-vitaminer som bidrar til immunforsvarets normale funksjon.

Ikke alle vet at 70 prosent av immunsystemet er i magen, men faktum er at 70 prosent av de immunologisk aktive cellene finnes i tarmene. Det er viktig å vite at stress og et ubalansert kosthold med lavt fiberinnhold kan påvirke magens helse negativt.

Å gi kroppen det den trenger er en av de viktigste grepene vi kan gjøre for å opprettholde en sunn livsstil, gi immunforsvaret ekstra hjelp til å takle potensielle mangler og hjelpe kroppen å få alle næringsstoffene den trenger. Vitamin B6 og B9 (folsyre) fra Nutriway Balance Within bidrar blant annet til:

• Styrke immunforsvaret - Nutriway Balance Within inneholder vitamin B6 og B9, som støtter immunforsvarets normale funksjon2.
  • Bidra til et positivt humør - Vitaminer B6 og B9 blir ofte kalt "humørvitaminer" fordi de bidrar til normal mental funksjon. I tillegg hjelper vitamin B6 nervesystemet til å fungere normalt.
  • Bidra til en sunn livsstil - Å støtte immunforsvaret regelmessig som en del av ditt daglige liv, kan ha en positiv innvirkning på livsstilen din på samme måte som å trene regelmessig, spise et balansert kosthold og sove godt.
  • Redusere tretthet og utmattelse - Vitaminene B6 og B9 (folsyre) kan redusere tretthet og utmattelse.

Det rasktoppløselige og smakfulle pulveret i kosttilskuddet har et snev av vaniljesmak. I tillegg gjør posene det enkelt å ha med seg pulveret overalt og kan enten tas direkte på tungen eller blandes i en kald drink som juice eller kaldmat som müsli. Du trenger ikke å oppbevare produktet kaldt eller blande med vann.

“Vi er glade for å introdusere Nutriway Balance Within. Produktet er et daglig 3-i-1-supplement med 6 milliarder bakterienheter (CFUer) fra to av de mest veldokumenterte melkesyrebakteriestammene - sammen med vitamin B6 og B9 for normal immunfunksjon og velvære. Balance Within er enkel å bruke ved å drysse det gode pulveret direkte på tungen og kommer i individuelle pakker.” sier Kristin Morris, Principal Research Scientist ved Nutriway.

3-i-1-tilskuddet Nutriway Balance Within gir "usynlig" støtte til immunforsvaret, takket være vitamin B6 og B9, og i tillegg støtter disse to vitaminene et positivt humør.

Om Amway

Amway

Om Amway
Amway er verdens ledende direktesalgsselskap. Selskapet ble grunnlagt i 1959 i USA og tilbyr sine kunder produkter og forretningsmuligheter gjennom et nettverk av nesten 1 million selgere i over 100 land. Amways hovedmerker inkluderer Nutriway ™, en av verdens mest solgte merkevarer innen vitaminer og kosttilskudd.