Skvis Arena AS

Verdens største sportskjede, Decathlon, endelig i Norge

Det er med den største ydmykhet og glede å meddele at Franske Decathlon starter salg av sine produkter i Norge via Skvis Arena.
Tarjei Vedå Vangdal, daglig leder (t.v.) og Sten Andersen, driftsleder.
Foto: Silje Haugland Rangset
Tarjei Vedå Vangdal, daglig leder (t.v.) og Sten Andersen, driftsleder. Foto: Silje Haugland Rangset

Det norske folk er en sportsglad nasjon, og Decathlon er kjent for god kvalitet og stort utvalg i nær alle sporter. Skvis Arena starter med begrenset utvalg på rundt 3000 produkter men kommer til å lansere ytterligere sportskolleksjoner fortløpende i løpet av året. Målet er å ha tilnærmet fullsortiment i løpet av 2022.

Hvem er Decathlon?
Decathlon er verdens største sportskjede med 1718 butikker i 60 land. På verdensbasis har de 105 000 ansatte og de fører produkter i 69 ulike sporter.

Hvem er Skvis Arena?
Skvis Arena driver nettbutikken skvis.no, som er et norsk digitalt kjøpesenter basert på delingsøkonomi. I dag er det 70 000 produkter i butikken hvor produktsortimentet forventes å øke betydelig i 2022. Konseptet går ut på partnersamarbeid med aktører som selger varer i ulike kategorier og nisjer, hvor man deler på driftskostnadene i et felles system gjennom samarbeid. I vårt konsept er alle som har en unik merkevare eller unikt produkt velkommen til å lage en butikk i butikken vår, på lik linje som: www.skvis.no/decathlon

Kontakt:
Tarjei Vedå Vangdal
Chief Executive Officer
T: +47 959 05 345
E: tarjei.vangdal@arenae.com

Tarjei Vedå Vangdal, daglig leder (t.v.) og Sten Andersen, driftsleder.
Foto: Silje Haugland Rangset

Om Skvis Arena AS

Skvis Arena AS
Slåtthaugveien 17
5222 Nesttun

Følg pressemeldinger fra Skvis Arena AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Skvis Arena AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.