Vera Flatebø blir ny divisjonssjef i Moelven

Moelven har ansatt Vera Flatebø som divisjonssjef for Moelvens selskaper innen limtre, byggmoduler og kontorinnredninger.
Vera Flatebø blir ny divisjonssjef i Moelven. Foto: Hydal

44-åringen bor på Vestre Toten, og er i dag administrerende direktør i Hydal Aluminium Profiler AS på Raufoss. Hun blir en del av konsernledelsen, og tar over divisjon Byggsystemer i Moelven fra 1. september av.

- Vi gleder oss til Vera Flatebø kommer til Moelven. Hun har en bred erfaring fra industriell virksomhet, og har vært toppleder innen en bransje preget av rask utvikling og med høye krav til leveransene. Dette er erfaringer som vil passe godt til våre høykompetente selskaper innen divisjonen, sier konsernsjef Morten Kristiansen i Moelven Industrier.

Flatebø har vært en del av ledergruppa i Hydal siden 2010, og administrerende direktør siden 2016. Før det har hun jobbet i IDT og Nammo Raufoss. Hun er utdannet maskiningeniør, og har videreutdannet seg innen Human Resource Management, arbeidsrett og økonomi.

- Jeg ser virkelig fram til å kunne bidra til å gjøre en forskjell i Moelven, og forventer både krevende og lærerike arbeidsoppgaver. Som mange andre er jeg er fascinert av de signalbyggene og konstruksjonene Moelven har bidratt til å fremstille i tre, og det blir spennende å jobbe tett på selskapene som skaper disse byggene og løsningene, sier Flatebø.

Vera Flatebø blir ny divisjonssjef i Moelven. Foto: Hydal